Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Tenkte laste ned mummisangen til telefon men finner ikke ut hvor jeg kan gjøre dette. Ingen som har den ser det ut til:( Dvs, sjelden jeg laster ned ringetoner for å si det sånn så jeg er litt lost.Noen som kan hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor vil du ha den låten?er du 7år eller?HAHA!Jeg ler av DEG!
Månefeen ♥ Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Synes det er litt søtt =) Har egentlig ikke peil, men hadde en mobil jeg kunne ha mp3 på, og dermed kunne jeg velge om jeg ville ha en av sangene som ringetone. Da var saken grei. Men det å laste ned ringetoner vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Takk takk. Er slik telefon jeg har men jeg ikke cd med mummitrollet heller så da var jeg liksom like langt:( Til deg over; imponert over at du ikke klarer trekke konklusjonen om at det kanskje er et barn med i bildet som jeg har lovt denne sangen til. Vi er jo liksom på et forum for foreldre;) Bare le du!!
Månefeen ♥ Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Da kan du laste ned sangen du ønsker (min samboer som pleier å hjelpe meg med slikt så kan desverre ikke anbefale noen programmer til dette), så legger du den inn på tlf. Du fikk med en cd i esken til mobilen din, dataprogram for mobilen din til pc. Og evt en kabel, eller har du bluetooth på mobilen og pc? Legg sangen inn i programmet på pcen å overfør til mobilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå