Gå til innhold

Da spørs det om ammingen er et tilbakelagt stadium:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 8 mnd har ikke vært så interessert i puppen den siste mnd.

Han har fått mme noen ganger om dagen, men har fremdeles villet ha pupp noen ganger også.

I dag har han ikke tatt pupp i det hele tatt, bare vrir seg unna.

Er i og for seg veldig greit at han bestemmer det selv, men er jo litt trist også da!

Vel vel, 8 mnd med pupp er da ikke så verst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg har det litt likt som deg om dagen, og min er like gammel.

Til sammen blir det jo noen økter, for han vil ha når han skal sove (men MÅ ikke, kan fint legge ham uten), og et par ganger på natten og morgenen. Men på dagtid vil han ikke ha lenger. Snur seg bare bort.

Jeg virkelig håper at han vil fortsette noen måneder til! Både for min og hans skyld!

Skrevet

7 mnd og liten intr... Om jeg prøver å legge han til ( på dagen) blir det enten vræling og vrir seg unna, eller at han setter tennene i puppen.. :S

Syns det er litt trist jeg, det er nå kos å amme dem åsså da..

Men er ikke så mye man kan gjøre når dem ikke vil ha lengre.

Hmm..kanskje jeg nå kan få brukt opp den nedfryste melka mi..?? =)

Og foresten, vet ikke om jeg har sagt det men.. Gratulerer med liten i magen =))

Skrevet

sunniva78:

Ser du er gravid igjen, og min gutt sluttet med puppen når jeg ble gravid.. då var han vel 6 mnd ca..:( har lest at det bli smaksendringer i melken som gjør at barnet kanskje ikke vil ha pupp lengre...

Tenk på det som at du får en pause til du skal påan igjen! sånn tenker i hvertfall jeg!!;)

Lykke til!

Skrevet

Hei! Vil bare si at vi også sleit med ammingen for en liten stund siden. Hun vred seg unna, og beit da jeg prøvde å tilby. Holdt på sånn i ca 1,5 uke. Men nå, et par uker senere er det plutselig helt greit igjen!? Får nå pupp 3-4 ganger om dagen. Så hvis dere ikke er villige til å gi opp, så kan det være håp! :-)

Skrevet

Ja jeg merket forskjell da jeg ble gravid igjen...

Men hvor mange slike dager kan man ha egentlig, uten at melka forsvinner helt? Har tenkt å tilby innimellom noen dager til, så får vi se hvordan det går...

Forresten veldig godt å høre at det er flere småttiser på denne alderen som er likedan:-)

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg ammet fortsatt litt på natten jeg da, så det var ikke helt stopp. Men jeg merket at produksjonen ble redusert, fikk blant annet veldig problemer med å pumpe. Men nå ser det faktisk ut til at produksjonen er tilbake på det normale igjen!

Skrevet

Fra en som gav opp leeenge før du...Syns du er flink som klarte det så lenge jeg..

Vet ikke hva som er vanelig,men her jeg bor pleier de fleste og gi opp rundt 4,6 mnd...

Så derfor syns jeg det er flott dersom man klarer det lengere.=)

skryt skryt,ikke ha dårlig samvittighet:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...