NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Har hatt endel stikkinger og vondt under ribbeina i det siste, det kommer og gå egentlig. Var hos jordmor på onsdag da hadde jeg +1 på protein (ikke hatt utslag før) blodtrykket var normalt (men dvs høyere for meg som til vanlig har veldig lavt blodtrykk) Hadde nok ikke tenkt noe over dette om jeg ikke hadde lest her inne;) Men tenker på det særlig hver gang jeg har smerter ved ribbeina. Hvor "store utslag skal man ha på ting før det betyr noe og må man ha høyt blodtrykk, eller er det tegn nok at det blodtrykket er høyt for meg og hva som er vanlig? Skal til legen på mandag så får vel spørre da kanskje. Har ikke hatt tegn på dette med de to andre
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2008 Glemte å si at jeg har også fått putselig mye vann i kroppen, ødem på 2-3 og hadde gått opp 2 kg på rett over en uke plutselig.
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg hadde tatt en tur til føden å få tatt en blodprøve for å få avkrefte/bekrefte det. Du har det samme som meg, men jeg har 2+ i urinen, hodesmerter og blodtrykket har steget iforhold til det var tidligere, men det er ikke høyt for det. Men uansett, ikke gry deg til å ringe å be om en sjekk. Det er barnet ditt, og alle forstår at du er bekymret og redd for det Du har over 2 av symptomene, da skal man kontakte legen. Jordmoren mon synes vertfall det. du har 1+ i urin, brystsmerter og plutselig vann i kroppen, 2 kg på en uke. Akkurat det samme hadde jeg uten brystsmertene, jeg hadde kraftig hodepine i tillegg. Bare ring
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 Hater og ringe og komme for at det ikke er noe bare;) Er det bare en blodprøve for å sjekke det? Og får man svaret med en gang? Hadde du det, svangerskapsforgiftning?Hva gjør de da evnt. hr forstått det er flere grader av det?
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Føler meg som en syteunge jeg også. Men du må bare ta deg sammen å stå for det du føler. blodprøven får man ikke svar på med en gang, men de ringer deg om det er noe galt. Jeg hadde en begynnende sv.forgiftning, å det vil bli mer og mer mente jordmor. Det er flere grader ja =) så ikke bli for bekymret enda, men sjekk det =)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2008 Tusen takk for svar..ser an om det blir noen forandringer i helgen og da ringer jeg evnt. med en gang. Ellers så har jeg jo time hos legen til mandag, tidlig, så da kan jeg snakke med han....
Lilja121 Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har de siste to ukene hatt +1 på protein, og min lege sier det er så lite at det ikke betyr noe. Har også de siste par ukene fått ganske mye ødem. Men jeg har 1 uke igjen til termin og min lege sier det er helt naturlig. Men +1 og legetime på mandag ville jeg nok ventet til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå