Gå til innhold

Hva slags kalender skal dere ha til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste som blir 5 år i januar skal få Lego kalender, for Lego er veldig pop om dagen.

Men, minsta på 2 år må jo få en kalender hun og da. Så hva slags kalender passer til ei på 2 år? Aner ikke hva som finnes, jeg.

Ikke pakkekalender.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til snuppa som er 3 år blir det en helt vanlig sjokoladekalender :o) og/eller den som er til julekalenderen som skal gå på tv.

Skrevet

Shoot me, men her kommer ungene til å få sjokoladekalender! Skulle gjerne laget pakkekalender til dem, men vi skal flytte, så jeg orker ikke å dille med det i tilegg til alt annet jeg har å gjøre i forbindele med flyttinga! Så her blir det enkelt i år:)

Skrevet

her har vi pakkekalender... mamma som lager pakker til snuppa ( i alle fall mange og så ordner jeg noen)

og barnetvkalender da :)

og så må vi ha appelsin med nellikspiker... så kan snuppa telle og snurre og lukte at vi nærmer oss jul :)

Skrevet

Tror faktisk det blir pakkekalender i år :)

I fjor hadde hun sånn med bilder i, men hun var ikke så veeeldig interesset. Sjokoladekalender tror jeg også vi dropper, har jobbet litt for å få henne til å forstå at godis er kun i helgene :) tørr ikke ødelegge det hehe.

Tenkte å kjøpe litt strømpebukser, spenner, perler osv til henne :) ingenting dyrt, bare småting som jeg vet hun liker og også trenger.

Skrevet

Tror det bare blir en enkel sjokoladekalender i år:)

Skrevet

Eldste får pakkekalender. Hun blir 8 i januar, og får småting som viskelær, penner, klistremerker, undertøy kanskje.

Er litt usikker på om minste skal få, hun er bare 16 mnd i desember.

Men hun har jo skjønt prinsippet med pakker nå, og regner med at hun blir litt forbanna når søsteren får og ikke hun.

Skrevet

har blir det pakkekalender i år. får noen få dager med småtingt ( sånn typisk tull - tror det er tre dager, gidder ikke ha sånn småtteri liggende og slenge). så blir det litt strikke rog spenner, også skal jeg dele opp en duple pakke over noen dager, noen filmer, rosiner, og pepperkake hus som vi kan sette sammen, båltur og litt sånt forskjelling opplevelses ting vi kan gjøre sammen.. ikke sjokoladekalender- hun blir dårlig i magen av sjoko.

Skrevet

Det blir god gammel pakkekalender på vegge to =)) Eller kanskje bare han som har en slik kalender... vet ikke. Guben har en fra han var liten så det er mulig lillebror kan låne pappas til han får sin egen =))

Skrevet

Jeg har brodert kalender til 3 av 4 barn, han første fikk av oldemoren sin.

Så det blir nok engang 96 pakker å pakke i år også ,0)

Skrevet

Ingen:)

Hun på 4 har ikke hatt kalender ennå, og hun på 1 er for liten ennå synes vi.

Skrevet

Kevin 4 år får lego kalender..Minstemann får ikke kalender enda..han er 9 mnd

Skrevet

Her blir det pakkekalender i år som i fjor. Veldig greit synes jeg da:)

Skrevet

i år skal jeg kjøpe et kalder fra disney klubben tror jeg...

en liten bok eller historie. jenta er 3 og et halvt år og elsker bøker å at hun ser på bilder selv eller at jeg leser for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...