Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Hva skjer om vi snur problemstillingen?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg "hjelper" mannen min kun hvis han har ungen, og så må han plutselig ta telefonen eller noe. Så det er omtrent likt. Ellers deler vi.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Hihi, ikke mange som ville sagt det sånn:)
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 HI (tjukkebolla) her. Ikke meningen å være anonym. Jeg gikk vel litt lei av innelgg om manglende hjelp fra mannen (uten at jeg derved vil kritisere). Tenkte det kan være både nyttig og underholdende å se det andre veien
Turid Laila Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Hjelper? Ikke noe, det er like mye hans unge. Vi "deler" likt. Feks. Om en tar kveldsstellet lager den andre kveldsmat.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Da vil jeg si jeg hjelper han utrolig mye. Skifter alle bleiene for han, tar morgenteller, bader ungen, og ammer han siden han ikke kan amme. Lar han få gå ut og gjøre ting i hagen menst jeg passer babyen, lar han få gjøre ærend så jeg passer babyen, tar med babyen på trilletur så han kan gjøre andre ting.. Ja så tar jeg meg av babyen når han er på sjøen på jobb i 4-5 uker hehe uff lettere å svare på hva han hjelper meg med hehe Men må si han er bare 8 uker enda da Så pappan blir nok mere interesert når han kan "leke" med han Men må også si han dro på jobb da babyen var 5 uker også da..og kommer snart hjem til en som er blitt mye større enn da han dro og kan litt mere Så nå blir det nok han som blir hjemme en kveld menst jeg skal vekk på kvelden på besøk Kan pappan gi han flaske istedet ..
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 He-he, ja, da hjelper du han mye Håper du hjelper han til å hjelpe deg også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå