Gå til innhold

God helg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag igjen! Er det annet enn mandager og fredager i uken?

Det er så inderlig hektisk på jobb om dagen, jeg får ikke tid til å bamme noe særlig. Hjemme holder vi på å pusse opp i kjelleren, så det er ganske hektisk der også. Vi skal få kjellerstue/gjesterom og et ekstra bad i kjelleren. Blir kjempefint.

I morgen skal vi avgårde og kjøpe møbler. Så dersom dere ser et par med en 4.5 åring på slep, lett aggressive og totalt uenige i alt den andre foreslår, da er det oss :)))))))))))))))))))))))))

Skal prøve å komme innom i morgen kveld med en rapport. Ha en alle tiders super helg. Nyt høstværet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes uka og ikke minst helga går altfor fort.

Lykke til med opppussinga, og innkjøpinga i morgen.

Go helg til deg også!!

Og til alle andre!!

Skrevet

Du har det som plommen i egget du som liker å ha mye å gjøre? Det er et godt tegn på at du er frisk igjen og det er bra! Synes jeg ser deg og mannen din som stormer rundt i butikkene, glad det ikke er meg.

God helg til deg også!

Skrevet

Ja, jeg har det helt fint og trives med full fart og mange jern i ilden. Føler meg frisk, selv om jeg kjenner at jeg ikke har den kondisen jeg hadde da jeg ble syk.

Klokka er nå 8.30 og jeg har vært oppe siden 06. Resten av familien sover, faktisk! Vesla var oppe på toalettet ved 06.30 tida, men krøp ned i sengen vår, tett inntil faren, og sovnet. Det er veldig herlig når huset sover, men jeg er våken.

Skriver ikea-liste. Gruer meg :((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...