to jenter og ett gull i magen Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 skal på butikken etterpå. trenger tips:) i morra er det bare meg og 3 åringen hjemme men vi vil ha noe veldig godt:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2008 glem det:) så en tråd med forslag lenger ned:)
Trappetrollet.. to små&spire:) Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 I kveld skal min svoger og svigerinne komme på ost og kjeks! 3 åringen får da pitapizza, noe han elsker:) (håper han spiser litt selv om han har ørebetennelse) I morra skal vi ha kyllingfilet med ris, salat og saus På søndag skal vi ha steik med kokte poteter, grønnsaker og fløtesaus:) Vesla på 4 mnd får bare melk:) Ha en flott helg!
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Idag regner jeg med vi skal ha taco, so, vanlig på fredager. Imorgen tenkte vi å invitere et vennepar på enten hjortmiddag( hjortebiffsnadder, fløtegratinerte poteter, peppersaus og salat med fetaost++) eller en klippfiskgryte(klippfisk, potetstappe,tomat, løk, bacon,ost,majones++i en ildfast form i ovnen med baguetter og salat). Så blir det vel noe lett på dagen alt etter hva 3 åringen ønsker. Søndag regner jeg med det blir det det ikke blir imorgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå