Gå til innhold

Hva mener dere om Botox? Når den tid kommer ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i dag at norske kvinner er helt hekta.

Men jeg synes det virker litt skummelt.

Sprøyte gift inn i hodet, så nært blodbaner i hjernen.

Tror ikke det blir noe for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er der at en av min jevnaldrende venninner alt har brukt det en stund (Og takk "nose job").

Selv klarer jeg meg fint uten, elelrs takk. Sommdeg, synes jeg det høres skummelt ut, og dessuten kan jeg godt bare ha de få rynkene jeg har foreløpig.

Og når jeg blir eldre kan jeg like godt se sånn ut, jeg trenger ikke gidt for å skjule alder og rynker.

Skrevet

Hvis vi smiler masse mens vi er unge, får vi fiiiiiine smilerynker!

Botox gjør jo ansiktet mer utrykksløst, er det noe fint da?

Skrevet

Aner ikke, ettersom jeg ennå er relativt ung og relativt rynkefri. Tror ikke det er noe jeg ville ha brukt, men det er jo vanskelig å si hva man faktisk vil gjøre når man begynner å dra på årene.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg tør det nei. Synes det høres skummelt ut. Samtidig hadde jeg ikke hatt noen problemer med et panneløft, selv om jeg aldri kan se for meg at det er noe jeg vil prioritere. Det er jo nokså dyrt :)

Skrevet

Den tid har jo kommet for meg - for lengst :-)

Men jeg trives med rynker - ansiktet mitt er et kart over livet mitt. Og smilerynkene er jaffal stilige :-)

Er mer det at kjakene siger nedover (det har ikke skjedd helt enda) og pannen skilr ned not nesen jeg kunne tenke meg å gjøre noe med. Men det blir garrantert med tanken.

Ingen botox til meg, jaffal.

Skrevet

alle er så redde for å bli eldre i dag, tabu å bli gammel liksom, alle skal være slanke, holde seg i form være sukse rike og rynkefrie.. Synes det er sjarmerende med litt rynker jeg...Men det er jo livsstilen som avgjør hvor rynkete og "fæl" en blir da.. Man burde heller tenke på å holde seg i form og spise relativt sunnt og nyte livet istedenfor å hele tiden være "perfekt". Vil nok ikke røre det...

Skrevet

La rynkene komme når de vil/skal komme sier nå jeg.

Jeg har ikke planer om noe botox iallefall..

Skrevet

Tror jeg har lyst til å eldes med verdighet, jeg;)

Det er få ting som ser så patetisk og krampeaktig ut som kvinner i midtlivskrise som kjører på med botox og ansiktsløftninger og kler seg som en 20-åring. DA ser man gammel ut da!

Skrevet

Njeeei, jeg er ikke imot hverken kirurgiske inngrep eller botox i den forstand, men det blir så lett dritstygt, så vet ikke om jeg vil ta risken..

Se bare på verandaleppene til diverse kjendiser da.. Fredriksen døtrene bla.a... eller så unaturlig store pupper at det ser ut som du holder på å tippe over av vekta.. tihi, nei jeg synes folk som har naturlig look er penest :)

Skrevet

Ein lærar kunne fortelle meg forrige veke:

You guys are now at the stage of your life where you wanna cure cancer and save the world. But in the future you have to think about feeding your family and economy. So in a few years this would be something you will be interested in. Denne talen vart etterfulgt av ein lengre forelesning om Botox, fettinnsprøyting og siste nytt innen laserbehandling av eldre hud. Og ikkje minst, korleis ein skal kombinere desse tre. (Dumme meg trudde eg skulle på ein forelesning om virussjukdomar i huda, men det ville visst ikkje han snakke om)

Så ifølge ein tysk tulling så vil eg vera opptatt av dette om nokre år. Jaja.

Foreløpig så er eg rimelig trygg på at eg synes aldersrynker er veldig sjarmerende, og eg elsker mormor sin hud. Ho er 71 og har smilerynker og alt det der, men ser fantastisk ut.

Skrevet

Tror jeg styrer unna det ja!

Skrevet

Jeg har tenkt på det,men tatt et standpunkt :nei jeg vil ikke.

Og i sommer blei jammen min svigrinne botox-forgiftet gitt.

Har gått til nervesystemet hennes og hun klarer ikke gå ordentlig lenger engang.Hele livet er satt på vent i håp om at det vil vende tilbake.

Så.....det er ikke til å spøke med syne jeg.Dette var også gjort hos en av landets ledende klinikker,bare så jeg har sagt det.

Skrevet

Tenk å få et så uttrykksløst ansikt som Jan Thomas..Nei takk.. Han ser jo ut som en voksdukke.. Synes det er penere med det naturlige..

Skrevet

Botox = Botulisme i form av sprøyte...

Forresten samme bakterie som kan forkomme i rakfisk.

Ergo: Vil du ha en råtten rakfisk sprøytet i panna di når du blir stor?

Skrevet

Ettersom man enda ikke kjenner langtidseffektene av bruk av Botox, skjønner jeg ikke at folk tør å ta sjansen.

For min del blir det nok å eldes med verdighet, antar jeg. Rynkene jeg akkumulerer på veien, har jeg jammen gjort meg fortjent til! ;-)

Skrevet

Kult helt til man ser langtidseffekten.

Det er funnet spor av botox _inni_ hjernen på folk som har tatt det.

God tur sier jeg da.

Skrevet

absolutt for det, hvorfor ikke:)

Skrevet

og enda kulere når disse botox-hjernene føler seg så unge at de kan få fullt av botox-geninfiserte-babyer. Er vel der vi vil se virkningen etterhvert vil jeg tro.

Skrevet

Botox gjør en ikke stiv og uten uttrykk, men overforbruk av botox kan gjøre det.

Nøysomhet + botox = sant.

Selv er jeg kritisk til å gjøre slikt og ville ikke ha gjort det selv, men dømmer ikke de som velger å fjerne de stygge rynkene i pannen. (Andre steder i ansiktet ser det lett kunstig og uttrykksløst ut med botox)

Skrevet

Jeg er der allerede - 38 år .

Jeg bruker botox i pannen har gjort det i ett år nå, men KUNN i pannen for å fjerne 2 rynker jeg får dilla av.

Skrevet

Er vel muligens i botoxalderen. Men soler meg aldri i ansiktet og tror jeg har igjen for det da jeg sammenligner med bekjente jeg vet er hekta på sol. Vil nok heller aldri bruke botox, men er fremdeles raus med solkremen med høy faktor. Tror mange vil angre solingsysteriet sitt da 4 av 5 rynker er resultat av soling.

Skrevet

Jeg har ikke tatt botox i ansiktet. Men har fått sprøytet botox i leggene. Vel og merke er det medisinske årsaker som gjør det. Men den er ikke akkurat små mengder jeg har fått sprøytet inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...