___ Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 På søndag er det TV-aksjon igjen. Fortsatt mangler det bøssebærere. Jeg oppfordrer derfo de som kan til å stille litt av sin tid til rådighet og melde seg som bøssebærere. Det pleier å være en fin runde der man møter mange hyggelige folk. Årets aksjon burde også være lett å støtte. Barn som lider under voksnes rusmisbruk fortjener en utstrakt hånd fra oss alle sammen. For de som lurer kan de lese mer om aksjonen her: http://www.nrk.no/tvaksjonen/ Her kan dere også melde dere som bøssebærere. Dere kan også melde dere ved å ringe 02025
___ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2008 Dytter litt opp siden det er en viktig sak for meg.
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Ser at på innlegget jeg laga blir det lagt veldig vekt på at dette er en kristen organisasjon.. Ble lei meg jeg, er ikke kristen, men er glad for at noen gidder å hjelpe barn som lider av foreldrenes rusmisbruk.Kristen eller ikke..
___ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 Ikke vær lei deg for det. De aller fleste ønsker faktisk å støtte aksjonen og ingen har ment at ikke offerene for rusmisbruk fortjener hjelp. Jeg velger å tro at de som ikke ønsker å bidra fordi de ikke ønsker å støtte en kristen organisasjon heller bidrar på andre måter. Takk for at du delte din historie foresten. Vi har godt av å høre litt om hvordan det kan oppleves.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå