Gå til innhold

Kosemat idag da??

Alltid Var Jeg Klar- Alltid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal finne på til middag idag, vi bruker å ha kosemat ilage barna på fredagene, noen som har noen forslag som faller i smak både hos voksne og barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med det blir taco.. det er det vi alltid har på fredager:)

Skrevet

Kanskje lage pitapizza? Så ungene kan hjelpe til å ta på det de vil ha på sin pizza? Det funker her iallefall. 3 åringen spiser rubbel og bit, og hun spiser vanligvis veldig lite.

Skrevet

Vi skal i 40 års dag i kveld,og der skal det være koltbord! Gleeder meg!!!

Skal lage noe godt sammen ungene i morgen vi da!

Forslag ja,skal vi se..

Pizza

Taco

Pølse og chips

Gryterett

Pitabrød med mye godt

Skrevet

Vi skal enten ha

Taco

Kyllingvinger og stekte poteter.

Tapas (litt av alt, kyllingvinger, baguett, aioli, store reker, fetaost, oliven, stekte tomater, evt. ris, små kjøttboller, alt smått som er godt egentlig :-)

Hjemmelagd pizza, mmmm..

Biffstrimler, salat og pitabrød.

Skrevet

Takk for forslag, ble jo sulten av å lese jo :)

Har tenkt på både pizza, taco og pitabrød.

Men tar gjerne imot flere forslag altså, har liksom i mange uker gått rundt å ikke funnet det "ÅÅÅ, ja, det har jeg lyst på!!"

Skrevet

pizzasnurrer

Skrevet

Snakket nettopp med mannen, og han ville gjerne ha noe med chips til idag, er så lenge siden.

Så langt har vi snakket om løvbiff eller pitabrød, noen andre forslag?

Noen som har forslag til tilbehør til de tingene vi allerede har tenkt på?

Skrevet

nå fikk jeg lyst på løvstek, chips, salat og barnaisesaus :)

lenge siden vi har spist det ja :)

Skrevet

Sicilian meatballs eller vietnamese bun. Har handla inn til begge deler og klarer ikkje å bestemme meg.

Skrevet

Hmm, må bare være så ærlig å inrømme at jeg vet ikke hva noen av delene er...

Ble nysgjerrig nå, hva er det?

Skrevet

Mmm, ja når du tok med tilbehør hørtes det veldig godt ut, bortsett fra at vi liker ikke bearnaisesaus, så vi bruker peppersaus :)

Kanskje vi får gå for det idag da, tror det var det han hadde mest lyst på

Skrevet

Skal igang med gryterett nå! Mexicansk gryte med loff og salat til er namme og lettvindt på en fredagskveld :)

Skrevet

Vi har vanlig middag i dag, men i kveld skal vi lage de politisk ukorrekte "negerbollene" eller sjokoladeboller som barna sier i dag.

Skrevet

hva slags sjokoladeboller da?? oppskrift? :)

Skrevet

Mmm, hørtes godt ut med sjokoladeboller, det hadde barna blitt glade for.

Vil også gjerne ha oppskrift

Skrevet

I dag blir det rett og slett grandiosa ;) Ikke mitt førstevalg, men de to minste her har influensa, og guttungen på 3 år, ønsker seg det =) Og mere lettvindt for meg, kan det knapt bli.

Skrevet

Det vart kjøttbollene. Modifisert ei oppskrift som eg fann på Rachael Ray sine sider. Kjøttboller med oregano, parmesan, brødsmuler, kvitløk i ein saus av tomater, rødløk og ricotta ost. Skal ha spagetti til.

Vietnamese bun aner eg ikkje kva er sjølv. Men ei venninne laga det i går, og likte det veldig godt så ho har printa ut oppskrifta til meg. Den er fra canadianliving.com. Den ser svært god ut, så det er nok verdt å ta ein kikk på =)

Skrevet

har blir det lasagne med god salat og baguetter. og brus:) det er fredag- og vi får gjester....

Skrevet

Vi spiste grøt til middag:) I kveld skal jeg og mannen ha spekemat, røkelaks, eggerøre etc mens vi ser på "Skal vi danse":)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...