Gå til innhold

Todelt eller hel utedress? Og hvilken vintersko??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på snart 5 år som insisterer på at hun SKAL ha todelt vinterdress (aner ikke hvorfor). Men er ikke det veldig upraktisk med todelt, eller spiller det ingen rolle om den er hel eller delt? Hva er deres erfaring?

Og hvilken utedress til en 5 åring vil dere anbefale? Vi har reimatec til 2 åringen. Men denne er vel ikke så slitesterk for en 5 åring som er høyt og lavt?

Så var det vintersko. Et år var Friends sine vintersko best i test. Er de det i år også? Eventuelt andre vintersko som er gode,myke og varme som dere kan anbefale meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jenta mi på 4 fikk 2delt ifjor, og har bare positivt å si om den! Kjempepraktisk når hun skal på do og slikt, og den virker mer "tøyelig" når hun leker. Hun er også høyt og lavt... Har Helly Hansen vi kjøpte i fjor, og i år fikk hun en annen type av oldemora si, men den har vi ikke tatt i bruk enda

Friends kom vel ikke så bra ut i år, troooooor jeg. Her går det for det meste i goretex og cherrox :)

Skrevet

Ville absolutt ha kjøpt heldress, men hvis hun SKAL ha todelt så blir det jo værre. Jenta mi på 10 år har fått en todelt dress fra reima som heter reima tec sport. Den har sånn snøstopp i jakka, sitter stramt rundt så jeg tror ikke det skal komme mye snø oppunder jakka.

Vi har kjøpt reima tec+ til 3 åringen, den er mer slitesterk enn reima tec. Jeg har bestilt, og fått, Kamik sko til henne fra USA, kom på halvparten av hva vi måtte ha gitt for de her. Skal være veldig varme og er veldig lette. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...