ha82 Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Da jeg skulle ta sol isted, sto en mor med en liten baby på kanskje 2 mnd foran meg i køen.Jeg tenkte at hun kanskje ventet på noen.Men neida.Både mor og baby låste seg inn på et sol-rom..Jeg skjønner jo selvsagt at mor ikke skulle legge babyen sin i steken,Men uansett er det jo vanvittig sterkt lys fra et solarium.Så å ha med babyen sin i en så liten bås, er jo helt uansvarlig!
Ksenia & Anjem Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Fysj for en dårlig mamma!! Jeg har gjort det selv en gang..Han lå oppi dypvogna ved siden av solsengen min..Kan noen kontakte barnevernet?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Hehe-folk gjør mye rart! -og det er jo forsåvidt greit. Så lenge det ikke går ut over den lille. Om han skal sove, og ligger i skjul fra strålene har han nok ingen fare.
Candy girrrl Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Hadde forstått det om ungen var to år. Men to mnd så skal den sikker bare sove når mammaen tar sol. Ser ikke problemet. Har heller problem med å forstå at moren gidder det hehe..
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Hehe, ja. Jeg er enig med deg Candy grrrl. Jeg hadde ikke giddi å stresse med det når minsten var så liten.
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Skjønte ikke helt poenget ditt. Tror du strålene kryper seg ut av solsenga og hopper oppi vogna til ungen...?
Ksenia & Anjem Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 jau..: hehe takk for en god latter
mamma til lille lu:) Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 herregud alt folk skal blande seg i da!! Du ringte ikke barnevernet med d samme?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 JAu; stod ikke noe om at vogna var med;0) Skjønner godt at du stusset over dette, HI! De fleste mammaer hadde nok ikke tatt seg bryet med å drasse en så liten snupp med i solarium(!), men MÅ man, så må man. Og lillegutt hadde nok ingen fare.
Ksenia & Anjem Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 de fleste som har 2 mnd gamle babyer har vel med seg dypvogn? ellers måtte hun legge han på gulvet noe jeg mistenker hun IKKE gjorde..
ha82 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2008 Skjønner nå at jeg kanskje overreagerte litt.Men skjønner ikke hvor hun gjorde av babyen.. Må ha lagt han på gulvet.
Honningmelon Skrevet 17. oktober 2008 #12 Skrevet 17. oktober 2008 Når jeg leser sånne innlegg, så er det ikke rart folk tror de er dårlige mødre av den minste ting...
~sjiraff~ Skrevet 17. oktober 2008 #13 Skrevet 17. oktober 2008 Synes ikke du overreagerte jeg. Hvis man tar med en liten baby inn i et solariumrom uten å ha h* liggende i en dypvogn så er man i grunn ganske blåst...
ha82 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, poenget fikk jeg ikke med.Moren hadde ikke noen vogn til ungen.Og barnet var våken.Ikke like greit da synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå