Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Er så lei iav idiotiske mannfolk som tror de ikke har noe ansvar. Jeg er en idiot som valgte å få en unge med han. Har jeg visst at han ville dratt fra meg hadde jeg aldri fått barn med han. Vi var to om å skape en familie og jeg synes søren meg at vi skal kunne klare å ornde opp i stede for å si at det er slutt uten å ha prøvd mulighetene til å fighte for det. Det har jeg sagt til han men faen meg ikke et ord å høre fra han. Enten så tenker han veldig mye eller så gidder han bare ikke å bry seg. Vi hadde det kjempe fnt helt til gutten var 7 mnd, da sa han det var nok å var lei og that`s it. Fader at det går an. Nå skal han ha gutten annenhver helg da for det har stefaren sagt. Mannen er 21 år å vil heller hør på foreldrene sine enn å fikse opp i dette selv. De har til og med sagt at han ikke skal prøve med meg igjen. Makan til oppførsel på voksne mennesker. Gutten min fortjener ikke dette. Men vil han ha det sånn, skal han få det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå