Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Det er jeg og... og jeg er alene :-((((((((((((
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Fordi jeg tror du synes det høres tøft ut og si. Men hvis du går i deg selv så hender det vel at du ikke er kåt.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Og jeg har vært på månen. Der var jeg også kåt!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 stackars dig TS att du är kåt och ensam, men jag tycker det var en dålig anledning att inte ha det skönt, att vara ensam är väl inga problem när man är kåt, gå på kondomeriet så finner du säkert något som kan hjälpa dig på traven, eller göra din tillvaro mer spännande, tills du hittar någon som också kan vara med och leka i sängen
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, ingenting er så lett som å få lurt mannfolk til sengs når man er 7 mnd på vei...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Da misunner jeg deg litt fordi når jeg er gravid er jeg aldri kåt, sukk! Vet imidlertid hvordan det er å (nesten) alltid være det også. Men det virker nå som om det var i et annet liv for min del. Klarer nemlig ikke sex i svangerskapet. Rart at jeg liksom blir en helt annen da.... - Noen som erfarer det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå