Gå til innhold

Høygravid og hode festet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg endelig blitt høygravid jeg og:-) Det er vel fra 40 dager man er høygravid? Har i hvert fall 40 dager igjen til termin..

Så lurer jeg litt på om hodet kan ha festet seg nå.. I går da jeg våknet og sto opp så det ut som magen har sunket, mulig det er noe jeg innbiller meg, men er egentlig ganske sikker på at den har det. Betyr ikke det at babyen kanskje har festet seg?

Skal til lege om litt over en uke, så blir spennende og høre da:-) Håper i såfall det er hodet som har festet seg, sist jeg var hos jormdor lå h*n sidelengs.. Men er helt sikker på den har snudd seg en vei, for er nesten helt sikker på jeg enten har kjent en rumpe eller et hode øverst i magen, under ribbeina.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da er du høygravid vet du:)

kan jo ikke svare deg på om hodet er festet, men muligheten er jo stor når du sier magen har forandret seg.

Hodet festet seg her i helgen og kjente da masse nedpress og stikkinger. Men nå er dette nr 3 så de sier man kjenner alt mye bedre som flergangs.

Lykke til, nå er jeg snart "fødeklar" og synes ikke det var lenge siden jeg stod på 40 dager;)

Skrevet

Jeei:-) Føler meg egentlig fødeklar og, men spørs om babyen er det enda.. Er bare så utolmodig nå.. Nå har jeg bare gått og ventet på å bli høygravid, og samme dagen som jeg blir det vil jeg bare bli fødeklar:-)

Har kjent mye stikking jeg og, er førstegangs så har jo ikke noe erfaring med hvordan det skal kjennes ut når hodet fester seg, men passer til beskrivelsen du gir:-)

Takk:-) og lykke til du og, håper tiden går fort til jeg blir fødeklar:-)

Skrevet

Hehe, ja kjenner til den...derfor jeg følte for å si at tiden heldigvis går fort. Jeg synes det er fredag også er det mandag og fredag igjen;) Tiden mellom blir bare borte:)

Skrevet

Ja jeg synes og forsåvidt at tiden går fort. Ukene flyr av gårde. Så begynner jeg på ny uke på tirsdagen, så ofte føles det som at helgene går litt sakte, selv om de på mange måter går fort og.. Venter bare på at tirsdagen skal komme så jeg kommer meg en uke videre..

Men synes tiden kanskje gikk fortere før.. Frem til 3.trimester, nå teller jeg dager, før telte jeg uker eller mnd, og selv om det da var lenge igjen gikk tiden fort, mens nå som det ikke er lenge igjen går den saktere. Kanskje det er for at jeg føler meg mer klar nå. Alt av ting er på plass å de tingene man ventet på før, som å kjenne bevegelse og det å vite at nå hører babyen at jeg snakker det skjer hele tiden nå, nå er det bare å vente på at man skal føde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...