dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Hvor får man tak i det liksom....
melkekua™ Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Vet ikke om jeg har sett det der....hmm...men tror at de har det på en butikk som heter motemini eller minimote....men om dette er en kjede vet jeg jammen ikke. Hvordan trives du som mamma da dollypopp? Hvor gammel er nurket nå?
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Tror ikke det men fru lyng og barnas hus har.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 ok,ser om jeg finner det på nettet da,takk! Joda,det er ikke så værst...hehe.Koser meg gløgg ihjel;-) Hun var 2 mnd for 1 uke siden,så vokser til.Begynner å bli stor nå,selv om hun fortsatt er liten... Hvordan går det med deg og embla og lillegutt da?
melkekua™ Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Bare bra ) Lillegutt er snart 9 mnd.....tiden flyr! Og gjett hva...hehe...jeg er 10 uker på vei med nummer 3 haha, hvem hadde trodd det. Håper spiren klorer seg fast til termindato.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2008 Ok. Hater å handle på barnas hus....er så drit dårlig service der...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2008 Dæven....! Og du som sleit med nr 2.....det må jeg si altså;-) GRATULERER!! Jeg blir kvalm bare ved tanken på å gå gravid og føde igjen,hehe. Men blir vel flere etterhvert her også.Har jo 6 eggpå frys. Masse lykke til!!!
Ksenia & Anjem Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Kjøpte dåpskjolen til sønnen vår på www.mortil3.no Var kjempelekker, så bestilte vi matchende brodert dåpsbånd med navnet hans..Det var kjempefint
<3 qleopatrice <3 Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Vi kjøpte vår kjole på daapskjole.net og er kjempfornøyd! Betales ved oppkrav!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå