Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 ser du hva slags kjønn som bor i magen min? kommer h*n før tiden?? og vil jeg få bedring i kjærlighetslivet mitt, eller er det som har skjedd sånn det skal være?? 080377 termin 030409 takk!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Hei! Jeg føler du venter en gutt denne gangen og at du kommer til å føde i slutten av mars engang.Ser ut som at kjærlighetslivet vil bli bedre enn det er nå og det skal kanskje ikke så mye til akkurat nå? Anonym11
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Kunne du forressten sett på meg også?Har sett at du har spådd tidligere om jeg ikke tar helt feil. Lurer på når jeg blir gravid igjen og kjønn? 16.08.82 Anonym11
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 hehehe måtte le av kjærlighetslivet mitt kommentaren din men tror du jg og bf finner sammen igjen eller er det en annen der ute?? og ser du ks eller vaginal fødsel, er så usikker selv på hva jeg ønsker... har ikke brukt kortene mye i det siste så ta alt med en klype salt får opp graviditet på deg i nov eller feb alt ettersom hvor mye du prøver.. og får opp en gutt på deg begge gangene
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Føler det har vært mye krangling?Får en følelse av at dere kommer til å bli sammen etterhvert men ikke med det første.Føler du egentlig vil ha ks, men at du er veldig usikker.Tror det blir ks. Takk for at du spådde meg,Får du opp noe med at jeg kan ha vanskeligheter med å bli gravid? Anonym11
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 det har ikke vært mye krangling, men mye gnisninger siste mndene før han flyttet ut. og enorm kommunikasjonssvikt. siden han flyttet har vi snakket en gang og da skulle vi egentlig prøve på nytt, men det er tre uker siden og siden har jeg ikke hørt noe og han svarer ikke på telefon,mail eller sms. så idag har jegt sendt han et langt brev om hva jeg føler og tenker, kan være slutten, eller kanskje han tar kontakt.. har ikke noe håp akkurat, men hadde vært det beste om vi fant sammen for babyen vår mener jeg da, men jeg kan ikke vente evig heller... jeg vil ha og skal ha ks hehe, men mange sier han kommer den 19 eller 20 mars, altså ca 2 uker før termin, hva tror du? jeg får ikke opp noe spesielt på deg og graviditet, men bare at du ikke må jobbe så for å bli gravid, slappe av og nyte det hele. ser veldig mye kjærlighet hos det, ekte og sann kjærlighet.. lykke til! bare rop ut om du får opp noe mer på meg og exen, savner han sånn og skulle ønske vi fikk ordnet opp mellom oss snart. han er født 050774..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 huff så synd å lese..Tror han trenger tid og tror han vil ta kontakt når han er klar på en måte.Føler at han ikke vil gå glipp av graviditeten din og livet når babyen blir født, så det er nok ikke så lenge til skal du se.Jeg skrev i stad at jeg tror babyen kommer i slutten av mars:) Takk for at du har spådd meg spennende å se i nov da, håper spiren sitter.Du får ikke opp noe graviditet på meg nå?Føler meg litt gravid om dagen. Anonym11
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 så godt at du føler han vil, men kanskje ikke får til. håper brevet mitt setter igang litt action hos han.. om ikke så klarer jeg meg jeg )))) så jo nå at du skrev slutten av mars engang før også, hihi har litt gullfisk hukommelse mulig du kan ha blitt gravid denne mnd, når har du ikm? kanskje positiv test kommer i nov... spent, kan se på deg igjen om noen dager om du vil for å se om noe er endret, bare minn meg på det hehe.. ha en fin kveld, skal legge meg og sove godt for første gang på mange uker. er så godt å ha fått sendt brevet med alle mine tanker og følelser, uansett hva som ksjer videre så vet han nå hvor jeg står!! endelig!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 Ja føler at han vil og tenker mye på dere, og tror nok tankene blir enda sterkere når han får lest brevet.Jeg har ikm 25okt, så da blir evt positiv test før nov.Ja se gjerne på meg igjen om noen dager:) Skjønner du føler en lettelse nå som brevet er sendt, lykke til håper det ordner seg.God natt. Anonym11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå