Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38+2 i dag og får så forferdelig vondt "der nede" når jeg går eller skal sette meg ned eller reise meg opp.. Det begynte i går kveld og har hatt det i natt og har det fremdeles i dag.. Litt vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut men føles nesten som det er noe som presser veldig nedover.. hmm.. vanskelig å forklare..

noen som vet hva det kan komme av? blir jo litt bekymret for at det er noe galt når det ikke går over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være bekkenløsningssmerter? Jeg er i uke 34 og har fått bekkenplager nå. De kjennes omtrent ut som de du beskriver. I tillegg har jo den lille borret seg mer og mer fast i bekkenet når man har kommet så langt som deg, og det er jo ubehagelig i seg selv. Tror ikke det er noe galt...men er det veldig vondt og du blir usikker så er det alltid lurt med en telefon for mye til legen enn en tlf for lite.

Skrevet

Heisann! Har akkurat samme smerter! Det er nok bare bekkenplager ja! Har vært plaget nesten hele svangerskapet jeg, men først denne uken har jeg kjempevondt foran og nedover i skambenet eller hva de nå kaller det! Er i uke 38 nå!

Skrevet

Hei

Om du ikke har hatt trøbbel med bekkenet..

Jeg er 36+3 nå, hodet hadde lagt seg ned men ikke festet seg på kontroll i uke 31. for ca 1 uke siden kjente jeg noen "ilinger" nesten som lynnedslag fra magen til underlivet. Var hos JM på tirsdag, hodet var nesten helt festet.

Det jeg kjente i forrig uke var hodet som festet seg. Nå kjenner jeg ofte som du beskriver. Smertene er ulik de i forrige uke når hodet festet seg..

Kan det være at det er litt "mindre plass" der nede, hodet som presser mot? Det har jeg tenkt at det er..

Ikke bry deg om ukene jeg har skrevet, er jo ulikt når hodet fester seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...