Gå til innhold

Ang KK i Bergen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist uke så var det så mange så fødte at folk måtte føde på gangen. De klarte ikke å få vasket å klargjort rommet til nesteman for det var så mange fødende der samtidig.

 

Jeg vil IKKE oppleve dette!!

 

Finnes det alternativer til KK?

Vet det ikke finnes offentlige, men private må det vel finnes?

 

Jeg vil ha en reserveplan hvis det viser seg at det ligger gravide i kø der oppe for å få født.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uææ. kødder du nå? jeg sakl snart føde der oppe. har ikke tenkt å føde på noen gang nei!!!

 

gi meg en lyd om du hører noe. da føder jeg heller på båten!

Skrevet

tuller du??? Ble redd her nå jeg, da er det jo bedre ed hjemmefødsel:S

Skrevet

når har dere termin? jeg er 38 uker idag:s

Skrevet

Helsiken og!!!

 

Jeg har bare 33 dager igjen,og jeg vil IKKE føde på gangen!!!!

Da kjører jeg heller opp på Voss,bedre med 2 timers kjøring enn å føde på gangen!

Skrevet

skal høre med jm på mandag. jeg nekter å føde på gangen. da blir det vell sikekrt stord på meg:(

Skrevet

Er noen mnd til jeg skal føde, så kan jo bedre seg på den tiden.....

men vil uansett ha et alternativ til KK.

Vet ikke om det er fordi de pusser opp der eller om det er slik som skjer innimellom. Men uakseptabelt er det uansett.

Syntes faktisk det er rart at det ikke har stått noe i pressen om det jeg....

Skrevet

Voss.

 

Har flere kjente som jobber på KK, og dette må være et unntak. Om det er fullt kjør og utrolig mange som kommer inn kan dette skje på alle fødeavd. Ikke noe spesielt med KK.

Skrevet

ta HELT av trenger dere ikke da! Er noen dager der det er full kjør, og det gjelder jo ALLE sykehus! det er sjelden det skjer sånt som nå...

 

tror dere kan ta det helt rolig! jeg hadde hvertfall ikke bekymret meg, er så utrolig sjelden sånt skjer!!

Skrevet

hehe, nei ikke noen grunn til å ta helt av.

Og det gjør man no heller ikke om man ser etter å undersøker om det finnes noen alternativ til KK.

Greit å fnne ut av det før vannet går.

Skrevet

Tror du må avtale med Voss på forhånd. Jeg er veldig glad for at gutten min ble født rett ved siden av barneklinikken for elers hadde ikke sønnen min klart seg så bra idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...