barn2009 Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Fikk nettopp høre at det kan være skadelig å drikke kaffe, selv få kopper. Dette økte faren for abort i hele svangerskapet. Noen andre som har hørt det samme og drikker dere kaffe når dere er gravide? Jeg har fram til nå nytt et par kopper om dagen, men ble plutselig veldig i tvil om dette er lurt....
Hormonelle Frikadelle Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 De sier man trygt kan drikke 2-3 kopper i løpet av en dag. Det står det vertfall i svangerskapsboken min
***Juanita*** Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Det jeg har lest er at man ikke skal drikke veldig mye kaffe - 8 kopper feks. 2-3 kopper er greit. Vet ikke hva det er med kaffen som skulle være farlig, men hvis det er koffeinen, så kan det være greit å vite at det er mindre koffein i espresso enn i vanlig kaffe.
Plutselig_gravid Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Litt kaffe er trygt å drikke. Jeg drikker vel litt mer enn litt, men mindre enn mye Satser på det går bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå