Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Har fått vite at mannen til kusina mi er utro, dette er 110% sikkert, alle vennene deres veit det, men ingen har sagt det til henne.Jeg er desverre ikke noe nær henne..Hadde jeg vært det hadde jeg sagt fra med en gang.Forstår ikke hvordan beste venninnene hennes kan gå rundt å snakke med henne uten å fortelle sannheten.Dette er venner hun stoler helt på. Tenker slik på henne,skulle ønske jeg hadde vært den rette til å si det...
Trollemor og snuppa! Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg hadde gitt mannen et ultimatum.. Enten sier han det eller så sier noen andre det til henne! Fy flate for noen venner de har som ikke sier noe til henne da? Tenk så dum hun må føle seg når hun får greie på det! (For det gjør hun før eller senere...) Jeg hadde blitt fly forbanna hvis "alle" visste det utenom meg - når det er meg og mitt forhold det gjelder!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Tenk deg andre veien da? Hadde du syntes det var OK at hun fortalte deg det samme? Bedre å få høre det fra noen, nær eller fjern, enn å få vite at alle andre vet....
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg snakker så sjeldent med henne at jeg hadde ikke likt at hun hadde sagt det til meg hadde det vært meg.Så derfor tør jeg ikke si det til henne.Hun har ett perfekt liv og ser litt ned på meg og min familie som ikke er så perfekte..Men jeg har fortalt det til mamma og hun skal si det til moren hennes...De to er nære.Jeg orker ikke gå rundt og vite at hun ikke aner noe.MEN faen så pyton det er å skulle ødelegge den "perfekte" familien. Men hele bygda snakker om han og henne han er sammen med når hun er borte.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Ring mannen, si at du gir han en sjanse til å fortelle det, og at hvis ikke han gjør det, gjør du det. Jeg gjorde det en gang, og den utro dama snakka med min venn samme kveld. Mye bedre for alle, ofte blir det "shoot the messenger"-situasjoner av slike ting, så jeg syntes det var veldig greit å gjøre det slik.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg takler ikke mannen ett sekund, har aldri stolt på han.Han tåler ikke mannen min så jeg tør iallefall ikke si noe til han.Han kan være bra hevngjerrig...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Si det til henne du, samma om dere ikke er close, det er dritslemt å vite sånt og ikke si noe! Jeg har opplevd akkurat det samme, og jeg har ennå lyst å ta fram hagla når jeg treffer "vennene mine" som visste uten å si det til meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå