Gå til innhold

IGNORER FREKKE ANONYME KOMMENTARER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mening er at vi kan beholde denne anonyme knappen sånn at det er mulig å stille litt pinlige spørsmål uten å føle at man legger ut sjela si her inne.

Og for å få bukt med at enkelte her inne misbruker anonymiteten til å være frekke og ekle, så er det bare å ignorere dem!

Rett og slett ikke svare på det de har å si. svarer man de, så blir de bare mer spydige og det er ikke noe trivelig for noen av oss....

Noen som er enige her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig i at INGEN behøver å være frekke - med eller uten nick!

Hvor er egentlig alle disse grusomme innleggene fra anonyme?

Har lest en del innlegg hvor den absolutt frekkeste har skjelt ut anonyme og brukt nick....

Mange har spørsmål de ikke vil stille uten anonymknapp, så den har sin klare funksjon.

Skrevet

jeg er enig.

for å kopiere mitt svar fra tråden om anonymknappen bør fjernes:

jeg synes den skal få lov til å være her... det er mange spørsmål som har blitt stillt her med anonym HI, som mange ikke hadde tørt å stille ellers, og som passer best inn her på 3.trimester...

jeg ser at noen er litt frekkere i kjeften enn de sikkert er ellers når de er anonyme, men om man skal se prosentvis her inne, så vil jeg nå si at flertallet faktisk oppfører seg selv om de ikke signerer med nick...

Så min mening er at vi ikke skal la fåtallet ødelegge for resten, men heller legge mindre vekt på de ukoselige innleggene fra anonyme.

jeg har aldri vært frekk i kjeften som anonym her inne (ikke ellers heller tror jeg, hehe), men synes anonymknappen er grei å ha selv til tider siden det er flere kjentsfolk her inne. For det er ikke alt man ønsker at venner og kjente skal vite heller..

Skrevet

Jeg synes anonym knappen burde få bli. Hva så om det kommer noen frekke kommentarer fra anonyme?Det gjor det fra de med nick også..La folk få ut litt frustrasjon. Er mye hormoner i sving;) Og hvis folk synes noen er frekke på 3 trimester,så har de et sjokk i vente når de går over til DIB;) Hvis man ikke tåler andres mening,er det best å la være å skrive i det hele tatt.

Skrevet

enig, beholde knappen. noen spørsmål er pinlige å stille, og da er det greit med anonymitet. Og noen ganger er det godt å krangle litt, og for å slippe å se ut om bitches så er det greit med anonymstatus:P

vi er hormonelle, og dette er da bare ting å le av senere uansett..når vettet trer inn igjen:P

Skrevet

Nick eller anyonymknapp, -hva er forskjellen egentlig? Få her inne skriver under med navn uansett. Og etter min mening er ingen spørsmål for pinlige til å stilles, det blir heller pinlig når noen tillater seg å svare pinlig og rakke ned på den som spør...

Jeg fikk selv et type bedre-viter-svar fra en slengkjeft her inne da jeg stilte et spørsmål vedkommende anså for å være skikkelig teit, men som like fullt var noe jeg lurte på og var forvirra over.

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. Men når det er sagt, kan nok en dåre spørre mer enn ti vise kan svare. (oj oj ordspill!;-) Men igjen, når det er sagt: det er jo blant annet derfor vi har dette forumet! For å dele, for å diskutere, for å stille "dumme" og "pinlige" spørsmål! For å få innspill, respons og svar.

De av oss her inne som rett og slett mangler sosiale antenner og oppdragelse og tillater seg å være ekle og samtidig gjemme seg bak anonymitetsknappen, greier jeg bare ikke å ta seriøst. Sorry.

Skrevet

For meg må bare anonymknappen være her, jeg har enda ikke sett et innlegg fra en anonym som jeg syns var uspiselig.

Derimot må jeg si at det er flere her MED nick som virkelig ser sitt snitt til å skjelle ut vilt fremmede folk, bare fordi de velger å være anonyme. Utrolig barnslig, skulle tro voksne damer ahdde bedre å bruke livet på enn å hisse seg opp over at enkelte ikke vil ha et nick.

Man er forøvrig akkurat like anonym om man signerer med "anonym" som om man signerer med "MintCondition".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...