Gå til innhold

Kunne dere ventet med sex til etter dere var gift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om jeg hadde turt dette, har ikke hatt mer enn to partnere, men hadde hatt et seksuelt forhold til mannen min i fire år før vi giftet oss.

Syns at det at et par fungerer godt seksuelt er en viktig basis i ekteskapet selv om det ikke er det viktigeste. Selvfølgelig kan det vere perioder med mer eller mindre aktivitet, men å gifte meg ute å vite at vi kunne ha god sex hadde ikke fungert for meg.

Hva sier dere, er sex så viktig at det bør prøves ut på forhånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg kunne ikke ventet til jeg var gift.

Og ja, sex er såpass viktig at det bør prøves ut på forhånd.

Skrevet

Overhode ikke!

Da hadde jeg enda ikke hatt sex da!

Gått glipp av mye deilig og morro da, gitt ;)

Skrevet

Kunne aldri ha venta te æ va gift... Isåfall ville vi nok ha gifta oss etter andre dag :-) haha....

Skrevet

Absolutt ikke. Høres ut som et vanvittig påfunn.

Skrevet

jeg var ikke jomfru, men jeg og mannen min hadde ikke sex før vi giftet oss.

Vi tafset litt da - men ikke noe mer..

Var ganske nervøs skal jeg si, men det gikk greit :)

Har et veldig bra sexliv nå, selvom det jo tar litt tid å få det på plass :)

Han var jomfru forresten...

Skrevet

Nei. Må prøves ut på forhånd ja! :)

Skrevet

tafse uten å fullføre??? MOAHAHA!!!!!!

Skrevet

Nei, aldri i verden. Sex er viktig så den biten må også fungere....og det vet man ikke før man har prøvd.

Men har respekt for de som velger å vente, selv om jeg undres over hvordan man kan binde seg til noen så seriøst uten å vite om et av de mest essensielle delene av forholdet fungerer.....

Skrevet

jepp, i nesten 1 år!!

men var hans ide å vente da.. ikke min :)

Skrevet

anonym 11:27... Huff... stakkars dæ... hehe =)

Skrevet

åja, forresten

11.27 er samme som 11:12

og meg :)

Skrevet

For oss var vel ikke det noe mål å skulle vente med sexen? Hvorfor skulle vi det lissom? :o)

Skrevet

hehe jo takk :)

var temmelig vanskelig, men til slutt gikk det en faen i meg og da skulle jeg bare vente!

Så siste mnd fikk han ikke tafse heller ;)

Men så er ikke han så seksuell som meg heller da..

Så er jeg som maser her i hverdagen.

Skrevet

Ja,hadde klart det.Men tatt sjansen,nei.

ett forhold kan være turbulent og dårlig med ett knall sexliv.Og ett forhold kan være tryggt og godt men ett dårlig sexliv.For meg må begge deler fungere veldig bra og det vet en ikkje før sex er inne i bildet.For meg har sex komt sent inn i bildet men i gooood tid før forlovelse.Og av erfaring..ja det er store forskjeller så hadde ikkje tatt sjangsen på å vente.

Skrevet

Så ett program engang av noen i ett trossamfunn som ventet i 2 år.de hadde ikkje klina engang og skulle ha sex på bryllupsnatten.de ble intervjua dagen etter og de hadde ikkje hatt sex,bare prata for de hadde ikkje hatt lyst.etter en stund ble de intervjua igjen og da sa de at de synes det var helt greitt men trengte mer trening.Synes så synd på de...null kjemi jo men for all del de var gode venner.Men en vil jo være gift med både en VENN og ELSKER.Og de trodde alle andre hadde det slik og virka det som...tragisk.

Skrevet

Skjønner ikke poenget med å vente da... Med mindre man kanskje har en religion eller overbevisning som tilsier det...

Hadde jeg vært jomfru da jeg traff ham og han ville vente, så hadde jeg nok turt det. Da hadde jeg jo ikke hatt noen forventing til ham heller. Og hadde nok betydd mer at jeg var glad i ham enn om han var god i senga når det gjaldt å gifte seg. Har også litt tro på det der at man utvikler seg sammen og blir bedre og bedre... Etter 7 år sammen, blir det fortsatt bedre og bedre :-)

Skrevet

Jeg er oppvokst i en kristen familie, så har blitt "lært" det at man ikk skal ha sex før ekteskap (ikke av mine foreldre, men av andre nære venner av foreldrene min og i menigheten jeg vokste opp i)

Når jeg var 16år nesten 17 så bestemte jeg meg for å ha sex med kjærsten min.. Han bor jeg sammen med nå, nesten 5 år senere..

Jeg skjønte egentlig ikke hvorfor man skulle vente når man "viste" at han skal jeg gifte meg med.. Greit at jeg bare var 16 år, men jeg er da sammen med han enda.. Vi skal gifte oss om 1 1/2 år..

Skrevet

glemte å svare på spm ;p

Ja, jeg kunne ha ventet.. Om sambo var villig..

MEN! Om jeg hadde hatt sex fra før og sambo ville at vi skulle vente.. Det hadde jeg ikke klart! hehe..

Skrevet

OMG nei! Da hadde jeg jo ikke hatt sex før jeg var 34! Er ikke alle mine seksuelle forbindelser jeg er like stolt av, men gjort er gjort og pult er pult... Var sammen med mannen min i 8 år før vi gifta oss, så dersom vi hadde venta, hadde vi vel eksplodert begge to. ER glad jeg har hatt 20 år med "trening" før jeg gifta meg : )

Skrevet

Vente til du er gift også ender du opp med 5-6 cm.mannen ?!?!?

Nei takk!!!!

Skrevet

Nei nei nei - prøvekjøre før man kjøper, takk! ;o)

Skrevet

Nei :-D da hadde jeg ventet i 8 år på mannen min. Mulig han hadde fridd tidligere hvis han måtte være gift for å ha sex, men da hadde han vært skilt allerede eller stuck i et ulykkelig ekteskap og utilgjengelig for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...