Sonata08 Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kjenner ikke så mye til dem lenger. Egentlig knapt ingenting. Er 7+5 i dag. Kjenner jeg blir engstelig. Noen flere som ikke lenger kjenner denne rivingen i magen ?
Glaglagla!! Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er snart 5 uker - har det bittelitt, men mest til og begynne med. Tar det helt med ro, så lenge jeg ikke har smerter eller blødning, satser jeg på at alt er som det skal. Lykke til!
Ayka 09+13+14 Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Når jeg tenker meg om,så er det en god stund siden sist jeg også har kjent noe til denne stikkinga... Er ganske straks i uke 7. Kjente mye til det for ca.1 1/2uke siden,men det har blitt mindre Synes ikke det gjør så veldig mye...det kommer vel igjen etterhvert som knøttet vokser...
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 samma her.masse for en uke siden men indre nå. er nå 6+3 i dag
scoobydo Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Hei! Tror nok de voksesmertene varierer veldig... jeg hadde en periode hvor jeg kjente mye, plutselig kjente jeg ingenting også kom det tilbake igjen.. Har noen dager hvor det river og sliter der nede... da var jo det og selvfølgelig galt, syns kanskje at det ble litt for vondt noen ganger hehe! Også ble jeg bekymret dagen etterpå da jeg ikke kjente noe... Ble liksom aldri helt fornøyd Men jeg er ihvertfall over i 2 trimester, var på UL i går og alt var helt supert! Jeg mistet forrige gang i MA og har nok derfor vært litt mer bekymret denne gang..
to_tette? Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 hadde det bare en uke eller to, rundt uke 5 tror jeg det var. har ikke kjent noe siden, er i 12.uke nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå