Løvinna30 Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jippi! hjertelyd på babysen Er såå glad!!
baby nr.3 i magen :) Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 GRATTIS!! jeg hørte den i går..og er såååååå inderlig lykkelig..da slipper jeg unna med litt bekjymringer...har vert så redd for at noe skulle vere galt...men hjertelyden var veeeeeldig beroligende...like før jeg felte en tåre:)
Løvinna30 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 såt følte jeg det og. "er det virkelig noe der"??. ringte i går og fikk time om tre fire uker. Men så måtte jeg ringe i dag tidlig, jeg skulle ha sm også pga noe annet. Også spurte jeg om det gikk ann og høre hjertelyden. så sa legen "hm ja, men du må ikke bli skuffet og redd hvis vi ikke hører noe". Men det gjorde vi altså. :):) SOO HAPPY. grattis til deg og. Jeg er forresten 7 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå