Gå til innhold

jeg hørte hjertelyd i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi! hjertelyd på babysen :)

Er såå glad!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATTIS!! jeg hørte den i går..og er såååååå inderlig lykkelig..da slipper jeg unna med litt bekjymringer...har vert så redd for at noe skulle vere galt...men hjertelyden var veeeeeldig beroligende...like før jeg felte en tåre:)

Skrevet

såt følte jeg det og.

"er det virkelig noe der"??.

ringte i går og fikk time om tre fire uker. Men så måtte jeg ringe i dag tidlig, jeg skulle ha sm også pga noe annet. Også spurte jeg om det gikk ann og høre hjertelyden. så sa legen "hm ja, men du må ikke bli skuffet og redd hvis vi ikke hører noe".

Men det gjorde vi altså. :):):):) SOO HAPPY.

grattis til deg og.

Jeg er forresten 7 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...