Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 At det er litt turn off, når en vet at partneren bruker stikkpiller? Egentlig så er det litt merkelig, fordi da jeg selv måtte brukke stikkpiller så tenkte jeg ikke i de baner.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Æsj.. ja det hørtes ikke særlig lystent ut... :-D
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Mannen min og jeg kicker på det, vi, hehe. Han, fordi han er til overmål opptatt av rompa mi, og jeg, fordi han har et så vanvittig anstrengt forhold til sitt eget hull der bak;-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor det? Er du redd for å "i deg noe" av stikkpillen?? Den blir absorbert veldig raskt i tarmen...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Det hadde jeg ikke brydd meg om. Jeg har ikke tenkt meg inn der uansett.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Hæ? Skjønte ikke noe av dette. mulig det er noe sex-greier som jeg ikke har greie på? Hva dreier det seg om egentlig?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Skal den absorberes helt i tarmen? Hos meg kommer den delvis eller helt ut igjen som flytende ved neste toalett besøk. Har alltid trodd at dette var normalt jeg. Noen som kan oppklare dette for meg?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg vet ikke helt hva slags stikkpiller du prater om, jeg har brukt stikkpiller en eneste gang, og det var da jeg lå på sykehuset og ventet på en utskrapning og ikke kunne innta væske. Nok om det, jeg har lagt merke til at stikkpillene jeg har gitt mini et par ganger, består mye av voks. Det er vel kanskje dette som kommer ut igjen, i smeltet form???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå