Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Synes det er fint, jeg. Men mener vel også at det bør skrives Edvard (har bare aldri sett det skrevet med -t før).
Ayka 09+13+14 Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Synes også at Edvad er fint Samme med Edvin
***Juanita*** Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Fint, minner meg om Hamsun. (Men lurer på om han staver det Edevart.) Vi lurte på å kalle sønnen vår det, men det ble Trygve i stedet.
Yada Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Kjempeflott navn;) Men jeg liker det ikke med t til slutt. Finere når det skrives Edvard/Edward
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå