Gå til innhold

Heisann, hopper over hit fra 1.trisemester jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, var vel på tide å hoppe over til denne delen av svangerskapet. Venter nr. 4 den 29 april...

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester :o) Venter selv nr 3! Masse lykke til!

Skrevet

velkommen over til oss og masse lykke til:) venter tvillinger selv 27 april og har i dag begyn på min 14ende uke altså 13 fullgåtte :)

Skrevet

Hei sol og varme!

Jeg har og termin 29.april (sier legen) og jeg er visst 13+6 nå.. Både legen, bim og babyverden gir meg forskjellig termindag.. Vet ikke helt hva jeg skal forholde meg til jeg..

Jeg regner ut fra min første dag av min siste mens (14.juli..) Er ikke det riktig? =/

Skrevet

Her inne på bim fikk jeg termin 27 april, men legen sa 29 - så jeg får gå utifra legens termin... Den fullstendige får man jo på ultralyden likevel. Skal ha UL den 26 nov, så det blir spennendes... Siste m for meg var 18 juli, så da skulle du jo så å si være noen dager før meg :)

Har du barn ifra før? Jeg har to jenter på snart 6 og ei som fyller 9 i januar, minsten er en gutt som bli 1 år den 5 november :)

Skrevet

ja vet ul termin er jo mer riktig, men syns det er så lenge til =P 5uker igjen ca.. utålmodig jeg =P Nei, dette blir mitt første lille barn :)

wow, ja du hadde noen du da =P hehe.. Full fres i din hverdag vil jeg tro ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...