Gå til innhold

Fått svar på obduksjonsrapport........


vip@ula_77

Anbefalte innlegg

Ja, da fikk vi alle svar på obduksjonsrapporten........8 uker etter, det syns jeg gikk veldig fort......

Grunnen til at vår datter ikke fikk oppleve livet var at tråder fra fosterhinnen hadde løsnet og surret seg rundt navlestrengen uke 37, slik at hun ble kvalt.....alle andre prøver var kjuempefine, både hennes og mine. Hun hadde hatt det kjempefint i magen.....

Det som er så bittert er at denne grunnen er veldig veldig sjelden, det står ikke i medisinsk litteratur engang, det fortale overlegen da....bittert bittert.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis var det ikke noe annet galt med henne....hun var helt frisk ellers.....det er godt å vite, for da vet jeg at vi ikke bør ha noen problemer med å bli gravide neste gang......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt dere fikk et svar.. må være ekstra tungt for dem hvor de ikke klarer å konkludere med noen grunn.. Det har jeg tenkt mye på.. Det var også noe veldig skjeldent (og midlertidig) som var grunnen til at vår gutt døde, og jeg også måtte jobbe mye for å akseptere det..

 

Det som skjedde med veslejenta di, skjedde også med ei jeg har blitt kjent med som mistet gutten sin i fjor. Der hadde trådene fra fosterhinnen lagt seg i en løkke rundt navlestrengen. De løse trådene hadde så viklet seg rundt den ene hånda på barnet. Så trolig hadde han selv strammet til løkken når han beveget på armene... mamman hans heter Himesan her inne, om du vil søke henne opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du søkt opp noen her inne da? Hadde vært fint og fått snakket med noen som har opplevd det samme, siden det var så sjeldent.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. kanskje man ikke kan det.. Innbilte meg at jeg har gjort det tidligere.. men kanskje det bare er innbilning. I allefall.. Gå til side tre her på" vi mistet vår baby" og klikk på innlegget "noen som har fått en ny baby". Dette innlegget er skrevet av himesan, og da kan du klikke på hennes navn for å komme til hennes profil og derfra skrive en beskjed til henne.. Skal be henne sjekke postkassen sin..

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...