Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Hei=) Jeg er 21 og prøver å bli gravid, har gjort det i ett års tid nå, men har vert på undersøkelse hos gyn og der fikk jeg pergotime grunnet jeg ikke har EL så ofte. Men lurer derfor på om det er mange her som har erfaringer med pergo? Hvor fort har dere blitt gravide på de???? Tusen takk for svar=)=)
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har brukt Pergotime annenhver måned i 1 1/2 år uten resultat. Har gått både på enkel, dobbel og trippel kur... Kanskje du burde spørre noen som er litt yngre? DU er jo ung og har sikkert mye større sjanse enn meg! Har du PCOS eller lignende? Det er jo en vanlig grunn til sjelden EL... mange leger er trege med å stille den diagnosen dessverre...
nalle Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Jeg ble gravid på den 5. kuren. Hadde da prøvd i litt over et halvt år. Det modnet ett egg hver måned, en gang to og den siste gangen tre! Da ble det klaff! Jeg er 34 år og har en gutt på 5 år fra før. Lykke til! Du er heldig som er så ung og har god tid:)
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Tusen takk for svar=)=) Jeg har ikke fått diagnosen PCOS, men jeg kunne like gjerne fått det for det tar jo 3 mnd osv uten TR så det er jo et tegn på PCOS, men jeg håper på at det skal klaffe nå, de sier jo at det er mange som blir gravide etter første kur når de bruker pergotime fordi det er manglende EL, så vi får se, men tar jeg en enkel kur eller en dobbel??? Jeg ska ta to tabletter samtidig i 5 dager, men hun sa ingen ting om det er en enkel kur eller en dobbel, men siden jeg skal ta to tabletter må vel det kanskje være en dobbel???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå