smilan Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Vet vi om noen gode viner som vi kan kose oss med.?.. Høsten er bok, rødvin og levende lys for meg.. Kjøpte en i går som jeg skal nyyyte i helga, sier fra om det var noe godt om det er interesse for det... Ha en fin dag alle prinsesser :-)
gutteklubben grei Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Liker du rødvin så klarer du nok desverre ikke å finne en alkoholfri rødvin som smaker "vin"... Har smaket på maaange i håp om å finne et godt alternativ til en middag vi skulle ha, men alle smakte saft desverre... Dyr saft...........
smilan Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 Cabernet sauvignon kjøpte jeg i går, 29 kr, syns ikke det var noen værst pris.. Men tester den jeg så smaker jeg jo fort det om den smaker pyton.. En jordbærvin som jeg har funnet er veldig smaklig i hvertfall...
januar mamma Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 har hørt det er dårlig med rødvin... flere ok alternativer med hvitvin selv drikker jeg inglenook st. regis hvit.. den finnes også i rødvin men har ikke testet den..
3snuppeliner Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Alle alkoholfrie viner smaker søtt kliss.. Dette har med produksjonsmetoden å gjøre, er alltid restsukker igjen.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Ett bedre alternativ er faktisk druejuice. Smaker MYE bedre enn alkoholfritt, men kan selvfølgelig ikke sammenlignes med ekte saker. Dersom man ønsker å skjule for andre at man ikke kan drikke, så er hvertfall druejuice veldig godt å ha i glasset, det ser ut som vin og kan drikkes uten å rynke på nesen. Men som en erstatning for ekte vin sammen med bok, så er kanskje te eller kakao ett bedre smaksalternativ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå