smilan Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Selv syns jeg jul i skomakergata er best og koseligst...
JulieF*Victoria* Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Helt enig!!! Vokser aldri fra den:)
Lillemus&mamma'n Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Den er supersøt! Ellers synes jeg mange av de gamle svenske julekalenderene var gode. DEt var blant annet en en gang med noen hekser og skogvesener som var kjempfin. Husker ikke hva den het, men det var veldig små vesener, de satt på trådsneller og sånn, husker jeg... Hvis noen husker hva den het, så er det bare å si fra!
BAcer vil ha flere :) Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Helt enig! Synd at NRK ikke kommer til å sende den igjen Må nok kjøpe dvd-en og se den hjemme heller..
3xMamma :) Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg ønsker meg jul i blåfjell iår. Syns den ifjor var masete. Syns det er best når det er med nisser ) Jeg så også svenske kalendre. Husker noen små som bodde bak eller under en kommode eller noe. Det var morsomt.
Yarn Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Ingen over, ingen ved siden av:) .. men det har kanskje litt med at det er den jeg vokste opp med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå