ღhælgelainnღ Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Noen som vet hvordan man går frem for å få fjernet et stygt arr jeg har på halsen? Kan dette gjøres med laser? Jeg opererte bort en stor fødselsflekk på halsen min for over 10 år siden, men arret er fortsatt ikke noe pent og jeg bruker regelmessig sminke for å skjule det mest mulig. Kan man få dekket dette på en eller annen måte siden det er veldig plagsomt for meg?
cherry coke Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg vet at man kan få dekket arrkoreksjon, men det har litt med hvordan arret er og hvordan du har fått det. Siden dette er et resultat av dårlig legearbeid, vil jeg tro at du kan søke om å få det dekket.
ღhælgelainnღ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 Det var ikke noe pent arbeid som var gjort, så jeg mener jeg burde ha krav på å få dekket det ja.. Men kontakter jeg fastlegen min først, eller hvordan bør jeg gå frem?
cherry coke Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Ta kontakt med fastlegen din og fortell hva du ønsker. Da kan legen sende en henvisning til deg og søke om å få det dekket. Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå