Gå til innhold

Veldig fornøyd med å bare titte


katho

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har bedagelige, rolige babyer som ikke har planer om å komme seg frem i verden? Har en gutt på 5 1/2 mnd som kan ligge å bare titte i lange perioder av gangen. Han har snudd seg et par ganger for noen uker siden, fra rygg til mage, men har helt sluttet igjen. Han er ikke så begeistret for å ligge på magen, men vi prøver i korte perioder, så han skal bli litt sterkere. Han elsker å ligge i babygym. Han leker og herjer med tingene der, men er ikke interessert i å utforske noe utenfor gymmen. Han kan bli helt rolig perioder og ligge stille med armene slapt langs siden og bare stirre på noe han er fasinert av, kanskje 5-10 minutter. Han er ellers blid og elsker kos og sang. Kan ikke huske at søsknene var så bedaglige, så det hadde vært ok å høre om andre barn som er som han. De på barselgruppa vår er skikkelig akive, sterke i nakken og ruller rundt, en har tom begynt å åle seg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Kjenner igjen vår gutt i din ja. Gutten vår er 5 mnd om to dager og har ikke begynt og rulle noen steder. Vipper seg bare litt fra side til side

(ikke hver dag det heller). Han er heller ikke glad i å ligge på magen, men vi trener på det mange ganger om dagen nå.

Elsker som din babygymen sin, kos og sang :-) Kan sitte helt rolig leeeenge på fange og bare titte seg rundt. Er en kjempe blid og fornøyd gutt som er veldig lett og behage :-)

Vet at både jeg og pappan var rolige som små barn, så kan jo være noe der.

Har en datter fra tidligere forhold og hun var veldig tidlig med det meste, begynte å gå når hun var 9 mnd! Så vi er forskjellige :-) Men gutta våre kommer nok etter de også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at det er flere enn bare oss i samme situasjon. Jeg var også veldig sen (egentlig storfornøyd med tilværelsen) da jeg var liten, så det er vel bare sånn noen er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...