Gå til innhold

Blodslim, men riene stopper opp...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått to netter med maserier eller hva man skal kalle det. Er ikke bare kynnere i alle fall, for gjør styggvondt. Varierer mellom 5-6 min i mellom hvert tak og 14 min... Så ikke akkurat regelmessige. Men de varer over ett minutt i det minste. Varte gjennom dagen i går også.

 

I morges stoppet de opp - selvfølgelig:-( Men siden 5-tida har det kommet endel blodslim. Ringte føden, og jordmor sa at da skjer det i alle fall noe! Ble kjempeglad, er 3 dager over termin:-) Men så stopper det jo bare opp...

 

Noen som vet noe om hvor lenge man kan gå etter at man begynner å få slim i blodet? Ikke sett noe til noen slimpropp (men det gjorde jeg ikke sist heller).

 

Sitter nå her og håper på at vondtene skal komme tilbake igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan jeg ikke hjelpe deg med, men har lest at det med slimproppen varierer veldig hvor tidlig den kommer. Det samme gjelder vel da "modningslim" (er det ikke slik at noen har slimproppen som bare gradvis økt slim på slutten?). Uansett....med maserier/modningsrier så er du jo i gang. Tre dager over termin...og uansett er det ikke lenge til. Så spennende. Lykke til. Husk å hvil deg så godt du kan når det stopper opp så du ikke er utslitt når det starter for fullt. Da trenger du all erergien du kan få. Lykke til :-)

Skrevet

Takk:-)

Ja, prøver å slappe av nå når turboen er i bhg;-) Er bare så innmari utålmodig... Føles som jeg har gått et par uker over tida, men så er det jo bare 3 dager. Storebror kom 4 dager før termin, så var innstilt på det samme denne gangen. Han kommer jo når han er klar, stakkar liten - har bare så lyst til å hilse på:-)

Skrevet

Godt det finnes barnehage for de små turboene når mor er på overtid. Det trenger mor :-) Har en 2 åring selv, og kjenner igjen uttrykket. Kjenner igjen det med at hver overtidsdag føles som en uke...og det må jo være ekstra vanskelig for deg som fødte før termin sist. Skjønner godt at du er utålmodig. Nå møter du han snart. Sukk blir helt rørt jeg :-) Hilsen fortsatt 46 dgr igjen til termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...