Gå til innhold

Hvit utflod graviditetstegn?


Små Einsteins

Anbefalte innlegg

Jeg har det siste døgnet hatt en veldig hvit utflod, hvordan fage blir utfloden om man er gravid?Skal ha mens om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke farge å sånn, men det er vanlig med mye utflod når man er gravid. jeg testet pos 2 dager siden ( svakt da, skal ta en til til søndag tenkte jeg) og har de siste dagene hatt veldig melkeaktig utflod.. tyntflytende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)Min er også veldig melkeaktig hmm, har ingen andre symtomer nå egentlig, har hatt det men...Andre som vet hvordan farge man får når man er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,-)

 

de gangene jeg har vært gravid har det vært mye hvit utflod før ikm og i begynnelsen av sv.skapet...følte meg våt hele tiden( usj...)

nå har jeg endel utflod, og ikm om en uke, så jeg hååååååååper;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp tror det er det..jeg har hatt det ihvertfall begge gangene jeg var/er gravid:):;:) lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaper det er et godt tegn! Har aldri foer vaert plaget av noe spesielt mye og flytende utflod, men naa 4 dager etter el kom det masse og det er her enda (en uke over el) Foeler meg ogsaa vaat hele tiden, og det er melkehvitt... hmm.. har ogsaa oemme brystvorter fremdeles (noe som startet ved el-tider)

 

Hvis jeg ikke er gravid saa skjoenner jeg ihvertfall ingenting. Men er jo proever for foerste gang, saa kan jo aldri vite. Men har hvertfall en god foelelse. Bare jeg ikke blir skuffet:( imk paa fredag/loerdag tror jeg (tok ikke el-test) men tror ikke jeg tester foer ikm. Hvis jeg klarer... hihi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelpe meg..har hatt en del de siste ukene,,ikke hatt mensen siden 29.aug..beg på cerazette men slutta da jeg hadde hatt vanlig mens og 2ganger blødninger på hver i 1uke,på 5 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg det stemmer det dere sier, for jeg har nemlig hatt masse hvit utflod siste uka:) Håper det er bra tegn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er gravid for første gang nå. Min er også tykk og gulaktig, mot hvit og tynnere tidligere. Men den tykke gule kom ikke før etter ikm. Sikkert forskjellig fra person til person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg har hatt det samme nå i to tre dager. IKM onsdag eller torsdag. Veit ikke om det har noe med mensen og gjøre eller om det er et håp for oss og at vi har klart det... håper det:)

Jeg har testet, men er negative enda gitt:S

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei,

 

jeg har hatt hvit utflod, mellom el og ikm, de to siste pp'ene, så tror nok dette kan variere fra person til person.

 

Lykke til anyway! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. kan ikke si det er noe spesielt farge her... har hatt helt blankt tynnflytende nå i noen dager... men venter mens da.. er det mange som får slikt rett før mensen kommer?? eller kan det være spire?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det dere sier stemmer, ser dette ovende ut for min del!! jeg har aldri hatt noe særlig utflod (egentlig helt fraværende), men de siste dagene har det kommet! Vi er inn i 7pp og jeg har ikm om halvannen uke. Håpe, håååpe!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...