Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Hei alle sammen! Jeg ville bare tipse dere om en flott nettbutikk hvis dere skal bestille kake til dåpen. Kakene smaker nydelig og er flotte å se på. Jeg hadde kjeks formet som barnevogn, baby sokker og smekker. Alle var lyseblå og hvite. De må bare prøves og sees!! Jeg er nå fast kunde der hver gang noen får en baby, kjeksene er en helt perfekt barselgave =) en hver nybakt mors drøm! Bare et tips =) www.cakesandcookies.no
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 WOW!! Disse er helt utrolige. Tusen takk for tipset )
Oo Miss Sophie oO Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Så nydelige!!! Hvorfor så jeg ikke denne siden før bryllupet... Skal bruke disse ved første mulige anledning!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 reklame reklame reklame reklame reklame...........gjesp...........
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Ja, enig, dette er reklame.. MEN, fy søren så glad jeg er for at jeg ble tipset om denne siden. Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Oi, så mye rosa og søtt. Skal bestille til bryllupet vårt :-) Takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå