Triolene Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Hva syntes dere om navnet Bror?? Og i såfall hvike navn passer til det? Bror William? Syntes det høres så koselig ut, men vil gjerne ha meninger!
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Synes ikke noe særlig om det. Bror er for meg ikke et navn men en betegnelse på et søsken.
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 siden du spør.. forferdelig navn.. Bror William.. Blir sånn som "Søster Anna" liksom.. høres ut som en gammel sykesøster eller nonne eller noe lignende..
Triolene Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 Uffda... Ingen som syntes det er ett pent navn?? Det er jo ett uvanlig navn, men det hadde vært hyggelig om noen flere enn meg liker det da
Anastasia_ønsker3 Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Synes det egentlig er helt ok. Vi var innom det på sistemann, men vi valgte heller noe annet. Hadde en lærer som het Bror Lage. Har da lest mye rarere navn inne på disse sidene )
***Juanita*** Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg synes det er et koselig navn. Men jeg synes det bør stå alene, ikke noe dobbeltnavn altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå