Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke lei av graviditeten enda, men syns det er ganske morsomt med disse kjerringrådene likevel.. Har spist endel kanel som jeg har fått i meg med naturell yoghurt, for jeg syns det er veldig godt sammen. Så sier jeg liksom til meg selv at jeg bare spiser det fordi jeg syns det er godt da, men jeg må nok innrømme at jeg håper på en viss effekt;)

I tillegg spiser jeg bringebærbladkapsler i håp om at det skal styrke livmora til etter fødselen, men det er det jo vanskelig å se noen direkte effekt av da..

Noen som forresten har sett oppskriften på fødepizza på kjerringråd-siden her på BIM. Er det bare meg eller ser dette ut som en HELT VANLIG KJEDELIG pizza??? Hva er den hemmelige ingrediensen der liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har absolutt ingen tro på disse kjerringrådene jeg..

Spiste bringebærbladkaplser fram til uke 36,da var det tomt i boksen,og fikk ikke tak i nye...

Er 38+5 idag.

Eneste jeg kan tro kan hjelpe er sex,viss en er moden.

Og akupunktur da....

Skal til jm og få akupunktur på tirsdag, er da 39+1.

Hun lovte å strippe meg også da.

Etter det blir det sex,og viss ikke det hjelper så gidder jeg ikke å stresse med noe mer..

Vil hvertfall ikke slite meg ut med å gå lang tur,vaske hele huset osv.

Ender definitivt opp med veldig vonde kynnere/maserier uten virkning..

Konklusjon; tror ikke på kjerringråd egentlig..

Skrevet

Tro meg, det fins ikke en TING i kanel, ananas, "fødepizza" eller lignende som vil sette i gang en fødsel.

Det eneste som kan fungere (om du er moden) er sex m/sædavgang for mannen :)

Skrevet

Bruker kjerringråd til det meste annet, men akkurat for å sette i gang fødsel har jeg ingen tro på det. Drikker bringebærbladte for å styrke livmoren (jeg drikker mye te uansett, så det er ikke noe pes å velge den teen). Ellers så tror jeg akupunktur kan hjelpe å modne, samt få kroppen til å slappe av. Tror mange som stresser med diverse ting for å få i gang fødsel kunne tjent på å heller stresse ned, slappe godt av og samle krefter.

Skrevet

Haha, ja det var litt av en fødepizza gitt ;) Det eneste som var i den som jeg ikke bruker å ha i uansett er vel muskat... Og har ikke helt trua på at det er den som gjør susen ;) MEN jeg kan nesten reklamere for at pizza setter igang ting, for vi hadde pizza til middag i går kveld, og i dag tidlig tror jeg jaggu at ting skjer!!

(Hehe-mente ikke den der så veldig seriøst altså. Kjente murringer i hele går, så derfor fant jeg ut at jeg hadde lyst på hjemmelagd pizza siden det sikkert er siste gang på noen uker man gidder sånt ;) Men man kan jo alltids bruke det som en unnskyldning for å spise pizza :D Hihi...)

Skrevet

Jeg var to dager over tiden og jeg og sambo hadde sex når vi la oss for kvelden, og etter 4 timer begynnte riene. og 8 timer etter riene startet, kom prinsen til verden. Så sexen funket for meg :)

Skrevet

Jeg var på kontroll på sykehuset torsdag 2 dager på overtid...hehe, der sa legen direkte til oss etter at jeg var blitt strippet (har litt livmorhals igjen som er hard ytterst men myk innover), at vi skulle hjem å ha sex, vente litt med å gå på do og deretter ta et klyster. Hehe, jeg har ikke orka d ennå for er så sliten blitt 4 dager på overtid. Men skal gi lyd om det har hatt noen effekt når jeg har fått prøvd....:) Og d skjer forhåpentligvis ikveld:)

Ellers ingen kjerringråd prøvd her. Kjøpte bringebærbladte...men drakk den aldri så den gikk i bosset...

Kanskje jeg skal spise litt grøt med masse kanel..hehe, vet ikke om jeg tror på noen av disse men synes det er greit å ha prøvd:)

Skrevet

Hei

Drikker bringerbærbladte - men mest for at jeg synes det smaker godt! :) Det er rart - både sist gang og denne så synes jeg den smaker helt fortreffelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...