Ronja65 Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Kan du synge for oss i kveld? Krysser fingrer for at du er frisk og rask. klemz
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Eller ligger du rett ut med snakke/syngeforbud?? Det er kanskje ikke noe som heter det i din bransje:-)) God bedring, jeg må holde sofaen i dag. Var på seminar i går, og da blir det sofa i dag..... sånn er det bare når bekkenet ikke virker;-(
Karomamma Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 God formidag og takk som spør! Jeg sitter her i øvingslokalet, men er i grunnen mest med for det sosiale. Har ikke tenkt å synge noe særlig på dagen i dag. Vi gjorde noen studio-opptak i går og det var ikke så smart kjenner jeg nå... Jeg skal være med i kveld, men takker min skaper for at jeg bare har to sololåter... Hurra for koredamer!! Kjekt å gjemme seg litt bak hvis det kommer en hostekule. Heldigvis har jeg ikke feber, så jeg blir bare sliten hvis jeg hoster for mye. Og veldig hes.... Det pleier å gå greit, jeg har vært ute for dette før Gleder meg til Smuget uansett, det blir PARTY!!!
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Lykke til i kveld Karomamma og GOD BEDRING !!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Slenger meg på og ønsker deg god bedring og tvi tvi!!! Du må bli frisk igjen!!! Have fun tonight gals:-)))
♥Snulder Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Godt å høre at du er fit for fight! Jeg er fryktelig trist for at jeg ikke får vært der!! Har jo hørt deg synge før... og vet derfor hva jeg går glipp av!! Men se ikke bort fra at vi dukker opp når dere er på en annen gang.... samme hvor det måtte være;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå