Gå til innhold

Hvordan er formen Karomamma?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du synge for oss i kveld?

 

Krysser fingrer for at du er frisk og rask.

 

klemz

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller ligger du rett ut med snakke/syngeforbud??

Det er kanskje ikke noe som heter det i din bransje:-))

 

God bedring, jeg må holde sofaen i dag. Var på seminar i går, og da blir det sofa i dag..... sånn er det bare når bekkenet ikke virker;-(

Skrevet

God formidag og takk som spør! Jeg sitter her i øvingslokalet, men er i grunnen mest med for det sosiale. Har ikke tenkt å synge noe særlig på dagen i dag. Vi gjorde noen studio-opptak i går og det var ikke så smart kjenner jeg nå...

 

Jeg skal være med i kveld, men takker min skaper for at jeg bare har to sololåter... Hurra for koredamer!! Kjekt å gjemme seg litt bak hvis det kommer en hostekule. Heldigvis har jeg ikke feber, så jeg blir bare sliten hvis jeg hoster for mye. Og veldig hes.... Det pleier å gå greit, jeg har vært ute for dette før :)

 

Gleder meg til Smuget uansett, det blir PARTY!!!

Skrevet

Slenger meg på og ønsker deg god bedring og tvi tvi!!!

 

Du må bli frisk igjen!!!

 

Have fun tonight gals:-)))

Skrevet

Godt å høre at du er fit for fight! Jeg er fryktelig trist for at jeg ikke får vært der!! Har jo hørt deg synge før... og vet derfor hva jeg går glipp av!!

 

Men se ikke bort fra at vi dukker opp når dere er på en annen gang.... samme hvor det måtte være;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...