It's all about me Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor kunne de ikke heller bygd den om igjen eller bygd ny et annet sted??? Det blir jo ikke lenger Holmenkollen den nye greia de skal sette opp, det blir bare en vanlig hoppbakke. Synes merkevaren Holmenkollenbakken er ødelagt.
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Hmmm..... synes du den nye Holmenkollbakken som skal settes opp er mer "vanlig" hoppbakke enn den som har stått der frem til nå? Der er jeg ikke enig med deg. Jeg tror nye Holmenkollen kommer til å bli kjempeflott og den kommer til å ta seg fint ut fra byen. Blir større og mer synlig enn hva den gamle var..... Tror det kommer til å bli veldig fint )
Zitro Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Man må fornye seg for å henge med i verden... Norge kan ikke stå på stedet hvil hele tiden for da detter vi fort av lasset. Tror nye bakken blir flott jeg også!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 hehe, vanlig hoppbakke? det var da vitterlig kollen også. hehehe. tror også den nye blir bra, men kan ikke skjønne at de skal bruke 3 år på bygge den!!!
frk Nilsen Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Håper de ikke bruker 3 år, da er jo VM ferdig... VM går jo i februar, ikke oktober :-P Men tror den blir fin jeg, håper de fiffer opp hele område rundt og, for det er litt trist og 80-talls i dag. Hoppbakken er gammeldags og stiller ikke de krav til renn som FIS krever. Skal vi være med i toppen, må vi fornye oss!
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Synes det er kjempe trist jeg også Har så utrolig mange gode minner derfra. Skjønner godt at de vil ha en ny bakke til vm, men synes godt de kunne ha latt den gamle stå hehe
*Anonymus Maximalus* Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 synes det er trist at den rives, men skjønner at det må til. Vet du når rivingen starter?
It's all about me Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2008 JAAAA, endelig en som har skjønt det, takk Mami ) Jeg er for fornying, for all del vi må jo følge med. Men de kunne latt den gamle stå, hadde ikke trengt å rive de. Bere nygget den nye ved siden av eller like ved på en måte. Hadde de villet hadde de klart det. Så kan gamle Holmenkollen stå som en attraksjon, og nye Holmenkollen holde renn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå