LizzyG Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Er det fremdeles uggs som gjelder eller? Eller hva skal dere kjøpe som vintersko til dere selv?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Er ikke noe motefreak jeg men uggs har vel vært ute leeeenge. Det ser jo helt forferdelig ut, etter min smak. Monsterføtter!! Fysj... Finnes da så mye fine sko nå i butikkene!=) Er ikke helt inne på hva som er in, men har fått med meg at en del lakk gjelder, å svart generelt, både sko, jakker å klær i hele tatt. Svart, litt rocka stil.
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har uggs og elsker de, rett og slett. Ikke pene sko nei, men det er de beste vinterskoene jeg noen gang har prøvd. Skulle gått i de året rundt og de ikke ble for varme, er jo som å gå i gode og myke saueskinnstøfler!
~sjiraff~ Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Vet ikke hva som er in jeg.. Det er vel støvletter uten noen særlig hæl, som er vide nok til å ha uten på bukse, og gjerne med en strømpe inni som rekker litt over skoen? Selv øbsker jeg meg sorellsko, sorte med hvot pelskant på toppen ) Vaaaaarmt!!
**Frøken84** Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kjøpte meg akkurat nye uggs=0) digge!!!!!! Jeg skal iallefall ikke fryse i vinter;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå