Dronningen! Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Nå kan jeg slutte å ringe til barnehgen om hun skal ha fri.... slikt ordner hun selv:o) "Hei Grete, det er Flisa, jeg har fri i dag og da kommer jeg ikke i barnehagen. Jeg skal til mormor og kose meg"
prekæs Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Er det ikke artig? Og om ti år skriver hun fraværsmeldingene sine selv...etter å ha lært seg undersriften din;)
Dronningen! Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 Ja hun syntes i hvertfall det (ja jeg også egentlig), vet ikke hvor artig jeg hadde syntes det hadde vært med egenproduserte fraværsmeldinger! Kan ikke huske at jeg skrev mine egne, gjør du?
prekæs Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Nei. Gjorde ikke det. Ikke ungene her i huset heller. Vet likevel at noen praktiserte det med stort hell. Jeg (og ungene) hadde nok ikke turt heller. Minsten her fant forresten løsningen på hårklippen han burde hatt i går. "Nei, jeg vil ikke klippe meg mamma, men vi kan late som".
Dronningen! Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg var en snillt barn i følge min mor, men nå vet ikke hun alt heller da.... Late som er alltid morsomt:o)
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg husker jeg skrev mine egne meldinger for å slippe ballspill i gymmen :-D ( traume etter en litt tøff omgang med kanonball) :-))) Jeg må passe på mobilen min som smeden siden 3åringen driver å ringer "gud og hvermann". I helga satt hun å konverserte ei god stund før jeg oppdaga at det var telefonen hun satt å jabba i under stuabordet, da som vanlig med min gode venninne i nord som er øverst på telefonlista.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg var en kløpper på mammas underskrift. Jeg skrev fraværslapper, underskrev på egne prøver (ikke fordi jeg ikke turte vise dem hjemme, men fordi jeg alltid glemte det og jeg ville ikke ha glemmekryss, alltid litt kjedelig når jeg skulle vise dem frem hjemme senere, ferdig underskrevet...), dessuten skrev jeg gym-fritakslapper i stor skala. Men, nå gjorde jeg stort sett alt som var galt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå