Gå til innhold

flere som ikke får sove???

Anbefalte innlegg

Skrevet

de to siste nettene har jeg nesten ikke sovet idet hele tatt!!

tisse, lese, tisse, lese, gruble litt, tisse, lese....

lei!!!!!

trenger søvn, alenemor til 2 gutter....

blæææææææææææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEPP...

Dårlig med søvn her også!! Helt utkjørt dagene.. men i motsetning til deg, så er dette førstemann da.. så har bare meg selv å tenke på liksom..

Skrevet

Både jeg og sambo sliter med søvn om dagen, så vi bytter på å holde hverandre våkne...hehe. festlig! Gleder meg til perm, og det ikke er så viktig lenger.

Skrevet

Jepp. Er i uke 34 og fikk høre av en bekjent her forleden at "nå blir det bare verre". He, he...ikke det mest optimistiske jeg har hørt, men på mange måter er det vel sånn det er med mange av de plagsomme symptomene. Jeg har i allefall vært nokså forskånet for bekkenplager, men nå har jeg i økende grad fått smerter og gangvansker. Søvnen har også bare blitt verre. Siste ukene er jeg stadig hyppigere på do om natten, og også plaget av intens kløe om kvelden og natten (tror kanskje at det er p.g.a. begynnende ødemer?).

Jeg har også et barn på 2 år, men har en samboer. Det er ikke rart at du som alenemor til to gutter og høygravid er lei. Håper du har noen i nettverket ditt (venner, familie, far til barna?) som kan hjelpe deg med avlastning. Det fortjener du nå! Lykke til

Skrevet

ja er nå 5 dager fra termin, og den siste uken har jeg sovet alt fra 0.maks 2-3 timer om nattan.

kjører småen i barnehagen og drar helt utslitt hjem og sover litt.

er forferdelig slitsomt.

bare kaster meg rundt i senga, kjenner at jeg gruer meg og kjenner etter smerter osv, så sparker babyen voldsomt, så er det blæra osv.

Er så trist at det skal være så ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...