Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Andre her som har kjønnsvorter? Eller noen som har født med det tidligere? Bekymrer meg mye over fødsel pga disse. Har i tillegg til mange små, en som er veldig stor like ved skjedeåpningen, den er megavond.. Tror liksom at fødsel blir værre pga den.. men kanskje jeg ikke kjenner den siden jeg har så sterke andre smerter..? Er også kjemperedd for å blø, har hendt at den har begynt å blø og det blør skikkelig mye. Tenk om jeg rivner, og den også rivner........Kommer jo til å blø i hjel
Flippflapp Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 er ikke slike noe du kan få fryst bort da?' høres jo ikke noe godt ut dette.....
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor få du ikke medisin av legen til å ta de bort med??? eller kan du ikke bruke medisinen når du er gravid??? jeg fikk medisin av legen når jeg hadde det,de gikk fort bort og jeg har ikke hatt det siden...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har også det viruset i kroppen... Fjernet mine med laser. Kan aldri vite når de kommer tilbake igjen, for viruset har jeg for resten av livet. Jeg hadde ikke utbrudd da jeg skulle føde, men vet at dette ikke er noe godt. Trur ikke du får behandling for dette før etter fødsel heller... Det er veldig viktig og fortelle fødeavdelingen at du har det, hos meg stod det at jeg hadde det på helsekortet mitt, for det kan nemlig smitte over på babyen... man kan bli kvitt dette, men trur som sakt at du må vente til eter fødsel. Du kan jo forhøre deg litt om det hos legen din. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 HI her Har fått beskjed om at de ikke fjerner de før fødsel. Har vært på sjekk på sykehuset jeg skal føde også, og blitt sjekket av spesialist. Hun sa det hadde ingen innvirkning på fødsel. Det eneste er at det er ubehagelig å ha disse. Men at de går mest sannsynlig bort av seg selv etter fødsel (hos 80 %) Så jeg har jo slått meg til ro med det. men jeg kan ikke noe for at jeg kvir meg litt pga det også...vortene har jo også vokst siden jeg var på sjekk og gjør mere vondt nå. Men det går vel greit. De tar iallefall ikke KS pga det, da faren forbundet med KS er mye høyere enn den mikroskopiske sjansen det er for at barnet skal bli smittet under fødsel.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Hei igjen... Nå fødet jeg ikke da jeg hadde vortene mine, så vet ikke hvor vondt eller ubehaglig det er. Det jeg husker med vortene mine og var at de vokste så fort, men du skal ikke tenke på hva jordmor og lege mener og tenker om det. Det er det vi går å bekymrer oss litt ekstra for.. Men om det er vondt når du føder kan jeg desverre ikke svare på, men ønsker deg uansett lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå