xPennyx Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Jeg er alenemor til ei prinsesse på nesten 4 mnd. Ville veldig gjerne kommet i kontakt med andre alenemødre da jeg er litt lei av å være med i en barselgruppe med forlovede og gifte. Er det noen der som er like lykkelige med sin bitte lille familie? ♥Hilsen Chloe&Pernille
mum&boyz Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Hei Jeg er like lykkelig jeg med min egen lille familie, har en på 5mnd.. =) Hvor bor du da? send meg en pm om du vil! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå