Lillemus&mamma'n Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Er nå over i 13. uke, så jeg menger meg med dere ; ) Var på ultralyd igjen i dag, og der så alt bra ut; armer og bein i full bevegelse, 53 mm lang og hjerte som banker fort, fort, fort : )
:*lillefru*:har født*: Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Gratulerer så mye med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester ) Håper at du får en fin tid her inne )
¤A-09¤ Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Gratulerer med vel overstått 1 tri! Jeg hopper også hit i dag:-) Endelig! Så heldig du er! Vi skal vente helt til ord. UL med å se mini. Blir lange 5-6 uker gitt, men skal få høre hjertelyden på mandag så har noe å glede meg til der da:-) Lykke til videre i nytt trimester!
Lillemus&mamma'n Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 Dette var faktisk min tredje UL. Har tidligere hatt hjerteinfarkt, så de er veldig påpasselige med meg. Synes jeg er veldig heldig, tror jeg hadde bekymret meg ihjel dersom jeg bare hadde fått de vanlige ULene... Morsomt at vi er akkurat like langt da, Sommerfugl : )
¤A-09¤ Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Oi! Da skjønner jeg veldig godt at du får så bra oppfølging. Ja, termin samme dag vi visst:-) Enn så lenge iallfall;-) Legen mente jeg kunne være en hel uke kortere enn jeg tror, men får det ikke helt til å stemme i forhold til "biologien",hehe, så satser på 3 mai jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå