Gå til innhold

Astmatikere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen astmatikere som vil si hva slags forebyggende medisin de tar i svangerskapet? Jeg tar Lomudal. Fungerer bra i perioder. Finnes det noe annet / bedre man kan ta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann eg har jo asma men etter eg slytta å røyka den 29 februar så har eg ikje hatt så møje behov for medesiner men eg bruker ein så hette hmmm har nesten glemt ut ka den hette hehe eg trur d va seritride den hette, finner ikje medesinen nå i ferten her men eg meine d va någe i den dur,

eg føler meg heilt fine etter eg slytta å d blei ein fårnøyelse å slippe den hosten å måtte ta dei medesinene kvar deg, nå slepper eg alt d e heilt fantastisk, d e faktisk skemmende å se ka den røyken gjør med folk hehe.

off nå hørtes eg litt fanatiker ut gjor eg d? hihi. eg meinte nå ikje d da.

Skrevet

Jeg bruker Bricanyl ved behov. (oftere i begynnelsen enn nå faktisk)

Gikk på Symbicort før, men fikk beskjed om å bytte til Bricanyl...

Skrevet

Hei Hi

Jeg har lurt på noe lignende: Kan man ta Seretide i svangerskapet? Noen som vet og har snakket med legen om dette?

Skrevet

Hei. Seretide fikk jeg ikke lov av legen min å bruke lenger, denne skulle brukes kun hvis din astma var så ille at det var viktigere enn risikoen for barnet. Og i så tilfelle etter avtale med han.

Har hatt Ventoline i tillegg (den er kun akutt, ikke forebyggende), den kunne jeg fortsette med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...