Gå til innhold

dette er veldig vondt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mistet det lille nurket våres inatt... er så vondt, var på ul igår morgen å fikk se en levende liten krabat og hjerteslag også mistet jeg inatt etter masse smerter.. er det noen som har mistet og blitt gravid på nytt veldig raskt??

 

hilsen en veldig trist jente :((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, mistet min baby og ble gravid fort. Det passet oss, men det er tungt for kroppen. Nå vet jeg ikke hvor langt du var kommet, men det har jo tross alt noe å si. Jeg hadde et helt svangerskap bak meg, ble gravid etter 3 mnd, noe kjappere hadde ikke vi klart det. Kroppen er nå totalt utslitt, og ville nok kanskje tenkt meg om om jeg hadde visst om det. Skulle tatt meg et par måneder til med å bygge opp kroppen min først... Men det er opptil hver enkelt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle egentlig hatt termin i dag.. Rart å sitte her som om det skulle vært en hvilken som helst dag. Men tror jeg faktsik jeg kan være gravid igjen:) Har alle tegnene fra forrige gang. Har bare ikke turt å finne det ut enda.Har bare gått noen måneder:) Og vi har ikke prøvd en gang. Har brukt p-piller. Så det er håp :)))

 

Jeg begynte å trene så ofte jeg orket. 3-4 ganger i uken. Dette hjelper på selvfølesene inntil noe annet skjer:) jeg prøvde psykolog, men fant ut at den beste terapien var å få bort magen, for å det å se den hver dag, og vite at det ikke er noe der var det som gjorde meg mest trist.

 

Vil du skal vite at selv om det virker helt uvirkelig at hverdagen skal bli normal igjen, så gjør den faktisk det:) Jeg tok det veldig tungt. Men etter jeg begynte å trene og driver med studiere har jeg hatt det så travelt at jeg nesten ikke har hatt tid til å tenke på det. Verst når man ikke har noe å gjøre.

 

Håper alt ordner seg for deg. Lykke til:) Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...