Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Lurer på om otrivin er farlig for babyen i magen i små doser, max 3 ganger daglig? Saltvannsløsning funker ikke på meg.
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Otrivin kan du bruke. Sjekk på www.felleskatalogen.no
november barnet Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 heisann godt eg ikje e heilt aleina her me tett nase hehe, otrivin den står d vel at gravide ikje bør t så mye av, men eg kjøper ein så hette zymelin å den kan gravide ta. eg har vore å e fortsatt avhengig av nasepray pga nasen men så har eg kjøpt meg ein sonn saltvannskylling så e trykk på flaskå så eg skylle nasen me vær morgen og kvell siden eg o tar å spraye nasen så møje, å eg spraer ikje bare 1 elle 3 gonger t dagen d blir flere enn d.. men min jormor hu sa at eg konne nå bruke den otrivin nå vis eg ville d siden eg va så tett men eg syns denne zymelin e bra eg så eg hålder meg t den.
Nikkan Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er avhengi av nesespray. har vært dønn tett i snart 8mnd og jeg tar Otrivin daglig. Ikke farlig sier legen min....... saltvann fungerer ikke for meg.
Bobla74 Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg spurte JM, hun sa jeg fint kunne bruke nesespray/dråper. Nesespray er ikke i nørheten av å hjelpe... Skal shoppe dråper i morgen og teste... Klarer jo nesten ikke puste. Og stakkars sambo som blir holdt våken på natta.. .-) Blir jo litt snorking når jeg ikke klarer å puste :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå